تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۴۴۰۱۲۵
دادستان شهرستان بهمئی در یک تذکر قانونی و جدی مطرح کرد

وضعیت زباله‌های لیکک مورد قبول مردم و مقام قضایی نیست

۱
۰
وضعیت بحرانی زباله‌های لیکک
کبنا ؛عبدالله حبیبی‌منش دادستان شهرستان بهمئی گفت: وضعیت زباله‌های لیکک مورد قبول مردم و مقام قضایی نیست و در بحث حقوق عامه با مقام یا فردی تعارفی نداریم. 
به گزارش کبنا، حبیبی منش در مورد وضعیت نامناسب مکان جمع آوری زباله‌ها و خطرات ناشی از آن برای محیط زیست و روستاهای اطراف گفت: متاسفانه زباله‌ها بدون هیچ گونه مدیریتی در کنار جاده‌ی ورودی به محل و در زمین‌های زراعی و منابع طبیعی و مراتع اطراف رها شده است که اثرات بسیار مخربی بر محیط زیست اطراف شهر داشته و بسیار جای تاسف دارد. 
وی با اشاره به اینکه زباله شهرستان بهمئی در وضعیت فعلی تهدید علیه بهداشتی عمومی مردم این شهر است، افزود: وضعیت موجود به هیچ وجه مورد پذیرش نیست و در صورت قصور مسؤولان، اقدامات قضایی انجام می‌شود.
وی افزود: این محل تقریبا در دو کیلومتری شهرستان واقع شده است و عشایر و روستاهای اطراف به شدت از این وضعیت گلایه‌مند و نگران هستند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه تصاویر ضبط شده توسط مردم مستقیما به مقام قضایی رسیده و جای هیچ‌گونه اغماضی وجود نداشته و مردم از ما پاسخ مناسبی درخواست دارند.
    
حبیبی منش گفت: با حضور اعضای شوراي اسلامي شهر لیکک و سرپرست شهرداری در همان محل مصوب شد که ظرف ۴۸ ساعت زباله‌های رها شده و محل دفن زباله‌ها ساماندهی شود و شهرداری نظارت کامل بر نحوه‌ی بارگیری تا تخلیه داشته باشد و زباله‌های پخش شده در زمین‌های اطراف توسط شهرداری و سازمانهای مردم نهاد و اهالی محل ظرف سه هفته جمع‌آوری گردد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گفت: رصد مستمر تا تعیین تکلیف قطعی زباله‌های شهرستان، دفن اصولی و بهداشتی پسماندها با تایید و نظارت محیط زیست و مخصوصا زباله‌های بیمارستانی، فنس کشی که از مطالبات شهروندان می‌باشد ادامه دارد و قطعا دادستان با قدرت با متخلفین طبق قانون و اینکه این زباله‌ها تهدید علیه بهداشتی عمومی است برخورد خواهد کرد.
بازرسی‌های مجدد از محل مذکور حکایت از برخی فوری اقدامات دارد منتها مطلوب و کامل نیست و می‌بایست وفق مصوبات صورت گرفته اقدام گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
🤣
فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
فایل های مرتبط
1