کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

هوشنگ صیدالی رفت / احمد پورهادی سرپرست شرکت نفت گچساران شد / واکنش تاجگردون و خواهرش به تغییر صیدالی: اوجی بزرگترین اشتباهش را کرد / تماسم با هوشنگ صیدالی به عدد دو دست نمی‌رسید / آینده این حرف من بیشتر ثابت خواهد شد

20 مهر 1400 ساعت 19:01

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تغییر کرد.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تغییر کرد.
به گزارش کبنا، طی حکمی از سوی علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، احمد پورهادی به عنوان سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب و جایگزین هوشنگ صیدالی شد.
هوشنگ صیدالی 4 سال و 10 ماه مسئولت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران را برعهده داشت که علیرضا دانشی طی حکمی او را کنار گذاشت و احمد پورهادی را به عنوان مسئول شرکت نفت و گاز گچساران انتخاب کرد.
 صیدالی با حمایت غلامرضا تاجگردون به عنوان مدیرعامل نفت و گاز گچساران منصوب شد و انتقادهای زیادی به صیدالی می‌شد. او را ماشین امضاء تاجگردون می‌دانستند و می‌گفتند که او شرکت نفت را حیاط خلوت سیاسیون و نماینده سابق گچساران کرده بود که هوشنگ صیدالی این حرف‌ها را بارها تکذیب کرد.
احمد پورهادی مدیر عملیات شرکت نفت و گاز گچساران می‌باشد که با حفظ سمت، سرپرستی این شرکت را تا تعیین مدیرعامل جدید عهده‌دار شد. شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از ۵ شرکت بهره‌بردار تابع مناطق نفتخیز جنوب است.

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در یادداشتی در این خصوص نوشت: سال ۹۱ که نماینده شدم مهندس صیدالی مدیرعامل شرکت گاز استان بود و به قولی منصوب سیستم قبل از من. کمی که با او کار کردم در تمام وجودش خدمت و پاکی و صداقت و رفتاری غیر سیاسی دیدم. مهندس اوجی وزیر فعلی نفت مدیر عامل شرکت ملی گاز بود و فشار زیادی آورده بودند که صیدالی را تغییر دهند و بهانه هم این بود که او اصولگرا و از باند قبل است. به خودم اجازه ندادم که با این تغییر که هیچ نفعی برای استانم نداشت همکاری کنم. مقاومت من هم حدی داشت و تا جایی که صیدالی خودش از رفتن شرکت گاز و انتقال به فارس راضی شد. همان زمان بحث تغییر مدیر عامل محترم وقت نفت و گاز گچساران مطرح بود و خیلی دوست داشتم یک انسان محکم و کاردان و پاکدست مدیر نفت و گاز گچساران شود. اتفاقاً به آقای مهندس پورهادی سرپرست فعلی پیشنهاد دادم تا اگر موافق هستند پیشنهاد بدهم و شاید پذیرفتند که از پذیرفتن مسئولیت امتناع کردند. صیدالی را در شیراز دیدم. بهش پیشنهاد دادم و گفتم اگر مشکلی نداری من پیشنهاد دهم. ابتدا نپذیرفت و زندگیش را بر مبنای ادامه زندگی در شیراز تنظبم کرده بود. بهم گفت چه انتظاری از من داری؟ گفتم انتظار خاصی ندارم و فقط چند نکته. ابتدا اینکه مثل دوران شرکت گازت خوب و غیر سیاسی کار کن. می‌خواهم جوری کار کنی که نشان دهی یک فرد و جریان اصلاح طلب به همراه یک دولت اصلاح طلب می‌تواند به یک فرد و کارشناس اصولگرا اعتماد کند و دیگر اینکه من گچسارانی هستم و دوست دارم در استانم این را جا بیندازم می‌شود سکان مهمترین دستگاه شهرستان و حتی استان را به یک بویراحمدی اصیل داد و می‌شود با هم کار کرد. پذیرش او و پذیرش سیستم منجر به انتصاب او و خدمت صادقانه و بی حاشیه شد. هر دو اعتماد حاصل شد و هر آمدنی رفتنیست و او هم اینقدر بزرگ است که این را درک کند و ای کاش من یا او اینقدر می‌توانستیم به خودمان اجازه دهیم که پیامکهایی که به او داده شده بود و شرط ماندنش را در چه چیزی می‌دانستند منتشر کنیم تا بفهمیم جریان چیست. اگر چه همگان می‌دانند.



آقای مهندس اوجی که دوست چندین ساله من هستند یکی از بزرگترین اشتباهات خود را انجام داد که گام اول را در این استان با یک تغییر کاملاً سیاسی در فضای کاری انجام داد. درست جایی که باید مظهر کار باشد و برایش مهم نباشد مطالبه نماینده از او چیست. شهادت می‌دهم و می‌دهند در طول دوران خدمت ایشان در این سمت مجموع تماسها و دیدارهای کلامی ما به عدد دو دست نرسید چون او می‌دانست این سیستم معیوب را چگونه به ریل برگرداند و این کار را هم بخوبی انجام داد. آینده این حرف من بیشتر ثابت خواهد شد.
هر کجا هست خدا یارش باد



کد مطلب: 440081

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440081/هوشنگ-صیدالی-رفت-احمد-پورهادی-سرپرست-شرکت-نفت-گچساران-واکنش-تاجگردون-خواهرش-تغییر-اوجی-بزرگترین-اشتباهش-تماسم-عدد-دو-دست-نمی-رسید-آینده-این-حرف-بیشتر-ثابت-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1