کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی؛

فرزاد نجات‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی شد

19 مهر 1400 ساعت 12:40

فرزاد نجات‌نیا از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به عنوان معاونت تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس منصوب شد. وزیر راه و شهرسازی در حکمی سیدفرزاد نجات‌نیا را به عنوان سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی، منصوب کرد.


سید فرزاد نجات‌نیا از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به عنوان معاونت تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس منصوب شد.
به گزارش کبنا، ظهر روز ( دوشنبه 19 مهر ماه 1400) با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، مراسم معارفه فرزاد نجات‌نیا به عنوان معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزارتخانه راه و شهرسازی برگزار شد.



در سابقه مدیریتی نجات‌نیا، مدیرکل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، مسئول ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیریت پروژه‌های آبرسانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در خوزستان، مشاور و سرپرست حوزه ریاست مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مشاور معاون امور قوا و شوراهای مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیرکل بازرسی منطقه ویژه وجود دارد.
سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی منصوب شد
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی سیدفرزاد نجات‌نیا را به سمت سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، منصوب کرد.
در حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به سیدفرزاد نجات‌نیا آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، منصوب می‌کنم.
امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است، سرپرست امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی پیش از این مشاور معاون امور قوا و شوراهای مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرکل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، مسئولیت دفتر ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیریت پروژه‌های آبرسانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در خوزستان و مشاور و سرپرست حوزه ریاست مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده است.
 


کد مطلب: 440030

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440030/فرزاد-نجات-نیا-معاون-وزیر-راه-شهرسازی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1