کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ۲ طلا، ۲ برنز و یک عنوان پنجمی؛

رتبه ایران در کشتی فرنگی قهرمانی جهان مشخص شد

18 مهر 1400 ساعت 1:21

در پایان رقابت‌های ۷ وزن کشتی فرنگی قهرمانی جهان و با توجه به وضعیت ۳ وزن باقیمانده، قهرمانی روسیه و نایب‌قهرمانی ایران در این رقابت‌ها قطعی شد.


تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پایان رقابت‌های ۷ وزن قهرمانی جهان با ۲ طلا، ۲ برنز و یک عنوان پنجمی و مجموع ۹۶ امتیاز موقتا در جایگاه دوم قرار گرفت.
روسیه نیز با یک طلا، ۳ نقره و ۳ برنز و مجموع ۱۳۰ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و آذربایجان نیز با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز و مجموع ۸۷ امتیاز پس از روسیه و ایران در جایگاه سوم جای گرفته است.
در ۳ وزن باقیمانده این رقابت‌ها که امشب (یکشنبه) به پایان می‌رسد، ایران با داشتن دو فینالیست، شانس رسیدن به ۲ مدال طلا را دارد و روسیه نیز یک نماینده در فینال و یک کشتی‌گیر در گروه بازنده‌ها دارد. آذربایجان نیز یک کشتی‌گیر در دیدار رده‌بندی و یک کشتی‌گیر در گروه بازنده‌ها دارد.
با این اوصاف قهرمانی روسیه با داشتن یک کشتی‌گیر در فینال و یک کشتی‌گیر در گروه بازنده‌ها قطعی است و نایب‌قهرمانی ایران نیز با توجه به فاصله امتیازات با کشور‌های دیگر و داشتن دو کشتی‌گیر در فینال قطعی شده و ایران شانسی برای پشت سر گذاشتن روسیه و ایستادن بر سکوی قهرمانی ندارد.
آذربایجان نیز در جایگاه سومی قرار دارد.
پیش از این روسیه عنوان قهرمانی کشتی آزاد را از آن خود کرد و ایران نیز بر سکوی سومی جهان ایستاد.


کد مطلب: 439986

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439986/رتبه-ایران-کشتی-فرنگی-قهرمانی-جهان-مشخص

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1