کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در واکنش به اظهارات نماینده گچساران و باشت در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد؛

نامه‌ی عبدالله رمضان‌زاده به وزیر کشور پیرامون اظهارات سید ناصر حسینی‌پور

17 مهر 1400 ساعت 23:44

عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت اصلاحات در نامه‌ای به وزیر کشور به اظهارات نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر کشور برگزار شد، پاسخ داد و نوشت: «خواهشمند است دستور فرمائید استاندار محترم کهکیلویه و بویراحمد حسب وظیفه شرعی و قانونی در اولین جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به قرائت پاسخ زیر اقدام نمایند.»


عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت اصلاحات در نامه‌ای به وزیر کشور به اظهارات نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر کشور برگزار شد، پاسخ داد و نوشت: «خواهشمند است دستور فرمائید استاندار محترم کهکیلویه و بویراحمد حسب وظیفه شرعی و قانونی در اولین جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به قرائت پاسخ زیر اقدام نمایند.»

بیشتر بخوانید:


سید ناصر حسینی‌پور: در گچساران با اسنپ آمد و رفت می‌کنم / هیچ وقت سوار بر خودروی شرکت نمی‌شوم (+ فیلم )

به گزارش کبنا، این نامه به شرح زیر است؛
بسمه تعالی
سردار گرامی جناب آقای دکتر وحیدی
وزیرمحترم کشور
 با سلام
احتراماً با توجه به اینکه فردی به نام ناصر حسینی پور راه یافته به مجلس از شهرستان گچساران و باشت در نشست شورای اداری استان کهکیلویه و بویراحمد در تاریخ 09/07/1400 در حضور رئیس جمهور مطالب کذب و ناروایی را به اینجانب نسبت داده که از پایه دروغ بوده است، خواهشمند است دستور فرمائید استاندار محترم کهکیلویه و بویراحمد حسب وظیفه شرعی و قانونی در اولین جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به قرائت پاسخ زیر اقدام نمایند.
  با تشکر
 عبداله رمضان زاده

 بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف استان کهکیلویه و بویراحمد
با سلام و عرض ادب
به استحضار می‌رساند شخصی به نام آقای ناصر حسینی پور در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ 09 /07/ 1400 که با حضور رئیس جمهوری تشکیل شده بود، مطالبی سراسر کذب را به اینجانب نسبت داده که از پایه دروغ است.
زاگرس نشینان غیرتمند؛
حیف است به نام شما در جلسه شورای اداری آن استان دروغ منتشر شود. ما فرزندان دوم خرداد و حامیان پیام اصلاحات سید محمد خاتمی بر این عقیده استوار بوده‌ایم که ایران متعلق به همه ایرانیان است و دسته بندی شهروندان به خودی و غیرخودی و شهروند درجه یک و دو فاقد مبنای انسانی، اخلاقی، قانونی و شرعی است و هیچکس حق ندارد، بر مبنای زبان، مذهب، جنسیت، قومیت، نژاد یا محل سکونت، تبعیضی در حق یک شهروند ایرانی روا دارد. تعجب از آن است که فردی که توانسته است با استفاده از تیغ نظارت استصوایی و تقسیم شهروندان به خودی و غیرخودی و حذف شایستگان به مجلس راه یابد، اکنون مرا که سال‌هاست برای برابری حقوق ایرانیان تلاش می‌کنم، به طرفداری از تقسیم شهروندان متهم می‌کند.
هموطنان گرامی بویراحمدی،
چنانچه مطالبی که آن راهیافته از طریق نظارت استصوابی به مجلس بیان کرده است، در مقام سخنگویی دولت سرفراز سیدمحمد خاتمی از زبان من جاری شده بود شک ندارم و نداشته باشید که جناب آقای خاتمی در همان لحظه عذر مرا می‌خواست و مرا عزل می‌نمود، علاوه بر اینکه در فضای آزاد دوران اصلاحات، رسانه‌های موافق و مخالف، رسانه‌های موافق و مخالف اجازه ادامه خدمت نمی‌دادند.
اکنون نیز آقای حسینی پور را دعوت می‌نمایم مخالفت خود با تبعیض میان شهروندان ایرانی بر مبنای رنگ، زبان، جنسیت، مذهب، دین و محل سکونت را صراحتاً اعلام نمایند و برائت خود را از نظارت استصدایی شورای نگهبان که براساس تبعیض میان شهروندان است اعلام کنند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
 با احترام مجدد
عبداله رمضان زاده
سخنگوی دولت سرافراز سید محمد خاتمی
رونوشت: استاندار محترم استان کهکیلویه و بویراحمد جهت استحضار و صدور دستور اقدام مقتضی
به گزارش کبنا، عبدالله رمضان‌زاده (زاده ۱۳۴۰ بیجار) سیاستمدار اصلاح‌طلب، استاندار اسبق کردستان و دبیر و سخنگوی دولت دوم سید محمد خاتمی است. مناصب او در دوره‌های مختلف عبارتند از: استاد دانشگاه تهران، قائم مقام دبیرکل جبهه مشارکت ایران اسلامی (مهم‌ترین طیف اصلاح طلب)، او در دولت اول محمد خاتمی، استاندار استان کردستان و در دولت دوم خاتمی وی دبیر و سخنگوی هیئت دولت بود. رمضان‌زاده پیش از این رئیس اداره طرح و برنامه وزارت کشور، مدیر کل سیاسی وزارت کشور و استاندار کردستان بود، او اینک از اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی است. وی در میان بازداشت‌شدگان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم ایران است.
وی فرزند دوم یک خانوادهٔ هشت نفری از والدینی کرد است که در سال ۱۳۴۰ در گچساران به دنیا آمد. پس از تولد به همراه خانواده به شهر بیجار، محل زندگی پدری خویش، بازگشت. در سال ۱۳۴۹ به همراه خانواده به تهران مهاجرت کردند و در محله سیزده آبان در مجاورت شهر ری سکنی گزیدند.

 


کد مطلب: 439984

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439984/نامه-ی-عبدالله-رمضان-زاده-وزیر-کشور-پیرامون-اظهارات-سید-ناصر-حسینی-پور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1