تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۴۳۹۹۷۲
در دیدار اعضای جبهه پایداری کهگیلویه و بویراحمد با استاندار؛

عبدی‌پور خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند / تعامل با نمایندگان غیر از تفویض است / سهم‌خواه نیستیم، تکلیف‌گرا هستیم / دنیا را آب برد، بعضی‌ها را خواب / مدیران همجنس مردم انتخاب کنید

۴۱
۲
عبدی‌پور خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند / تعامل با نمایندگان غیر از تفویض است / سهم‌خواه نیستیم، تکلیف‌گرا هستیم / دنیا را آب برد، بعضی‌ها را خواب / مدیران همجنس مردم انتخاب کنید
کبنا ؛اعضای جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد با سید علی احمدزاده استاندار جدید استان در ساختمان دولت دیدار کردند.
به گزارش کبنا، در این دیدار که امروز (شنبه 17 مهر ماه 1400) برگزار شد، ابتدا برخی از اعضای جبهه پایداری نقطه و نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف استان مطرح کردند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبدی‌پور دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست که فرمایشات مقام معظم رهبری در این دولت در اولویت اول باشد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند که نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند و باید در دولت انقلابی و مردمی فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در اولویت قرار بگیرد. نباید نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها دخالت کنند. با آنها تعامل داشته باشید، اما تعامل غیر از تفویض است.
به گزارش کبنا، متن کامل صحبت‌های شیخ عبدی پور دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است؛
از حضور همه اعضای جبهه پایداری در این جلسه تشکر می‌کنم. آقای استاندار، اعضای جبهه پایداری در ادامه راه با شما همکاری می‌کنند. انتصاب حضرتعالی را به عنوان استاندار بومی، دینی و انقلابی تبریک می گوئیم. مشکلات این استان را با گوش و پوست و استخوان خودتان لمس کرده‌اید و از آن اطلاع دارید. خرسندیم که یکی دیگر از فرزندان این استان در این جایگاه قرار گرفت.
این جمع الحمدالله، همه افراد تحصیل کرده و توانمند هستند. خیلی از اینها مجرب، دانا و دارای تجربه هستند و در تمام عرصه‌های فرهنگی، دینی و سیاسی نمونه این جمع را زیاد داریم.
همه اینها تمایل دارند که با کار و تلاش شبانه روزی در خدمت شما باشند. باید خدا را شاکر باشیم که خداوند متعال منت گذاشته بر ما و با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، این دولت شکل گرفته است.
امیدوارم دولت آقای رئیسی با رهنمودهای مقام معظم رهبری و دلسوزان انقلاب اسلامی، هم تغییر ایجاد کند و هم تحول. این دولت، دولت فساد ستیز و عدالت محور است. دولتی که بنا دارد با فقر و ظلم و فساد مبارزه کند. خوشبختانه دولت غرب گرا و فسادخیز از سر این مملکت کم شده است و چقدر مردم لحظه شماری کردند که این دولت به اتمام برسد.
امروز مردم برای خرید نان دچار مشکل هستند. مردم حتی نمی‌توانند، نان و مایحتاج اولیه‌شان را تأمین کنند. دولت سیزدهم، دولت آقای رئیسی در راستای اقتصاد و رفع مشکلات مردم و برای بهبود و معیشت مردمان شاء الله کار و تلاش کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدی پور در ادامه به سابقه و چگونگی تشکل جبهه پایداری پرداخت و گفت: جبهه پایداری بعد از فتنه 88 و به منظور حمایت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی شکل گرفت. موسسان این جبهه کسانی هستند که در دولت احمدی نژاد مسئولیت داشتند و اما ولایت مداری آنها باعث شده که از دولت فاصله بگیرند و جبهه پایداری را تشکیل دهند.
اعضای جبهه پایداری پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند. اما در سال‌های گذشته این نیروهای ولایتمدار و انقلابی، دچار بی مهری شده‌اند و خیلی مورد هجمه قرار گرفته‌اند و آن هم به این دلیل بود که این افراد در مسیر رهبر فرزانه انقلاب، ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایتمداری مثل کوه ایستاده‌اند. در تمام عرصه‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی آنچه را که بدانیم، تکلیف است، ورود خواهیم کرد.
جبهه پایداری در فتنه 88 مواضعش را روشن بیان کرد. در قضیه خانه نشینی رئیس جمهور اسبق، بعد از سه روز از خانه نشینی واکنش نشان دادیم. چرا که اعتقاد داشتیم، رئیس دولت باید سرباز ولایت باشد. و می‌گفتیم، اگر رئیس جمهور وقت بخواهد اینگونه باشد ما هم رأیمان را پس می‌گیرم. خدا را شکر 18 روز بعد از مواضع بنده، وقتی که در سفر مشهد بودم هزینه آن را پرداخت کردم. تا جایی که استاندار وقت گفت؛ شما باید دلسوز دولت باشید من بهش گفتم من دلسوز انقلاب هستیم. بنابراین این روحیه در جبهه پایداری وجود دارد و عزیزانی که حضور دارند و حضور ندارند برای دفاع از انقلاب ایستادگی‌شان از من بیشتر است.
به چند نکته توجه کنید. امروز دولتی با شعارهای انقلابی و مردم سر کار آمده است. امروز باید منتظر مدیران از جنس شعارهای دولت و از جنس مردم باشیم. مدیرانی که با مردم همجنس باشند. سبک زندگی‌شان همانند سبک زندگی افراد مستضعف و فقیر باشد.
و باید نتیجه تغییر مدیران تحول باشد. تحولی که منجر به بهبود معیشت مردم شود. تحولی که منجر به کاهش هنجارهای اجتماعی شود. امیدوارم تحول‌ها سبب شود که بوی فرهنگ ایثار و شهادت رونق بگیرد.
یعنی باید سمت و سوی مدیریت به گونه‌ای باشد که در زندگی مردم هم به لحاظ اقتصادی و معنوی تحول ایجاد شود.
آیت الله رئیسی گفتند که تحول میزانش مردم است و مردم باید این تغییر و تحول را احساس کنند.
نکته را می‌خواهم یادآوری کنم. مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند، نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند. همه ماها مدعی هستیم که سرباز ولایت هستیم. از طرفی دولت ما الحمدالله دولت انقلابی و مردمی است، لذا در این دولت باید حرف رهبری اولویت داشته باشد.
ما خواهان تعامل با نمایندگان هستیم. تعامل غیر از تفویض است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده بخشی از مردم است. اگر چه ما معتقد هستم که هر گاه فردی به عنوان نماینده انتخاب شد باید نماینده همه مردم باشد. در انتصابات هر نماینده به دنبال رأی برای خودش است. به طور مثال اگر فردی مخالف نماینده باشد به هیچ وجه دنبال رشد و ارتقا آن فرد، ولو که توانمند هم باشد، نیست. آقای استاندار تعامل کنید، اما نه اینکه نمایندگان تصمیم گیر باشند و اول و آخر نمایندگان باشند.

به خاطر مصالح و منافع نظام هم نمایندگان را احترام کنید و هم تعامل داشته باشید. اما نه اینکه آنها تصمیم گیرنده نهایی باشند.
در روزهای سخت و بحرانی این مردم، خیلی‌ها ساکت بودند، خیلی‌ها دیدند؛ ظلم به مردم را؛ اما صدایشان در نیامد. خیلی‌ها ظلم را دیدند اما همراهی کردند.
حضرتعالی در جلسه معارفه خودتان شاهد بودید که نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد چگونه استاندار سابق را مورد تمجید قرار دادند. استانداری که متعلق به دولت غربگرا و فسادخیز بود. آن‌ها نمایندگان همه مردم نبودند، چرا اگر نماینده همه مردم بودند، اینگونه سوگند نمی‌خوردند که استاندار سابق آل و بل است. اگر استاندار سابق خوب بود، چرا تغییر پیدا کرد و از وزیر کشور می‌خواستند که جایگاهی را به او بدهند. استاندار دولت غرب گرا، دولتی که جان مردم را در گرو برجام دانست. همین نمایندگان مجلس، چه توصیفاتی داشتند، اگر اینگونه و خوب بود، تغییر برای چی بود؟ همین دولتی که می‌گفت؛ اگر FATF را امضاء نکنید واکسن به ما نمی‌دهند. FATF را امضا نکردیم اما واکسن وارد شد. تمام مصالح و منافع مردم را در گرو برجام می‌دانستند.
وی در ادامه خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضرتعالی هر جا بودی، موفق بودی. امیدوارم در این جایگاه هم موفق عمل کنی که هم خودت بدرخشی و هم ماها سرمان را بلند بگیریم و ما هم بگوییم که استاندار بومی در دولت اتقلابی موفق بوده است.
با توجه به ظرفیتی که از دولت انقلابی داریم، امیدوارم، شاهد تحول و توسعه باشیم.
در دولت قبلی و دولت‌های گذشته کسانی به دلیل مطالبه گری و مبارزه با ظلم و ناحقی مورد اتهام قرار گرفتند و برچسب افراطی و سهم خواه بر آنها زدند. آقای استاندار، مادری که 9 ماه درد بارداری را تحمل کرده، وقتی فرزندش به دنیا آمد، ان را به دست افراد دیگری نمی‌دهد و بگوید، شماها آن را بزرگش کنید و سودش را ببرید. امثال بنده ایستادگی کردند، داد زدیم و فریاد زدیم چه بلایی سر مردم آمده است. الان سهم خواه نیستیم بلکه تکلیف گرا هستیم. هر کسی که زجر کشیده علی القاعده باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد. قرآن فرموده، «وَفَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ عَلَى القاعِدينَ أَجرًا عَظيمًا» خداوند وعده پاداش نیک داده، و مجاهدان را بر قاعدان، با پاداش عظیمی برتری بخشیده است. 
برخی در این دورانی که به مردم جفا می‌شد، شاخک‌هایشان هیچ تکانی نمی‌خورد و دنیا را آب می‌برد و آنها را خواب.
شناختی که از شما داریم این است که فردی ثابت قدم هستید، به برخی حرف‌های که برای تخریب نیروهای انقلابی می‌زنند، توجه نکنید. فرزندان انقلاب و کسانی که حاضرند، جان بدهند برای انقلاب تا مردم نان داشته باشند را مورد حمایت قرار بدهید. در پایان عذرخواهی می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
خودت داری برای معاونت سیاسی جون میدی زیاده خواه نباش کمتر دیگران را تخریب کن فقط یک سوال دارم چطور در استانداری آمدی سرکار دستگاهها نظارتی کجا بودن با چه حق و امتیازی بدون آزمون استخدام و حق هزاران نخبه کهگیلویه و بویراحمد ی را یکجا .
Iran, Islamic Republic of
بخشی از بودجه استان ما از محل فروش نفت تامین میشه، یعنی حساب میکنن که چقدر نفت فروختیم و درصدی از اون به استان ما میرسه ولی الان میخوان تهاتر نفتی انجام بدهند میدونید یعنی چه یعنی به جای دریافت پول نفت از چینی ها اونها رو بیارن تا راه اهن و پروژه های دیگه رو انجام بدهند. در این شرایط چون عملا نفتی فروخته نمیشه و احتمال داره چیزی هم به این استان نرسه به جاش پروژه های راه اهن جاهای دیگه تکمیل میشه مگر اینکه معادل با پول نفت برای ما هم پروژه تعریف
Iran, Islamic Republic of
منظورش كه گرفتين مردم 😉
Iran, Islamic Republic of
سلام انقلاب متعلق به همه ی ماست همه ی ما احساس مسئولیت می کنیم در زمان جنگ همه ی مردم پای کار بودند از آقایان تا بانوان هرکسی به نوعی و در حد توان رهبر معظم انقلاب بر وفاق ملی تاکید کردند بر خدمت جهادی و انقلابی به مردم حل مشکل معیشت مردم به نظرم هرکس که جانانه و با تمام وجود در خدمت مردم باشد ودر برابر انقلاب با تمام وجود احساس مسئولیت کند باید پست بگیرد و خدمتگزار مردم باشد کسانی که سعی دارند طرفداران خودشان را فقط به کار گیرند و رابطه بازی را برقرار کننند وقوانین را زیر پا بگذارند وتبعیصو بی عدالتی را رواج دهند نباید جایگاهی داشته باشند از همه قشرها و طوایف وطیف ها برای آقای رئیسی جانفشانی کردند هر کس که بتواند گامی به سوی اتحاد وانسجام بردارد و مشکلات مردم را حل کند وبرای حفظ ارزش های انقلاب سنگ تمام بگزارد باید به خدمت گرفته شود
دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب عبدی پور سلام ، دوران مدیریت شما در ارشاد ضعیف تربن دوران که مدیریت در کار نبود و حیف است کلانتری ولایت مدار و دیندار و پیگیر و دلسوز و توانمند را ما و شما نقد کنیم شما که کارنامه ای نداشتید فقط یک مورد ماده ۵۶ در مورد سه سد تنگسرخ و سرپری و سقاوه نشان از توانمندی های آن دارد.
ععععع
Iran, Islamic Republic of
پس هدایت خواه و خلقی پور و منتظریان و اینا دخالت کنند؟جناب عبدی پور شما چیکاره هستین که مثل هدایت خواه تعیین تکلیف میکنی
Iran, Islamic Republic of
بگو تو چه پستی میخاهیی
دلاور
Iran, Islamic Republic of
همدیگه رو پاره پوره نکنید
Iran, Islamic Republic of
چ ميگي شيخ!!!!به نظرم استاندار نبايد هر جلسه با هرگروه بركزار بكنه
Iran, Islamic Republic of
پایدارچی ها هنوز زنده اند؟!😁
قدرت
Iran, Islamic Republic of
به قول دکتر روشنفکر جمع کن بساتط را
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر تو انتخابات نماینده طیف عبدی پور بود عزیز دل
علی
Iran, Islamic Republic of
به قول شما نباید به حرف نمایندگان عمل کنند چون نماینده بخشی از مردم هستند.پس شما نماینده کی هستید که به حرفای شما گوش بدن؟
Iran, Islamic Republic of
این بنده خداها به چه زبانی بگویند تو را خدا به ما پست بده
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
والله اگه دنبال سهم خواهی نیستی..
Iran, Islamic Republic of
عالی
محسن
Iran, Islamic Republic of
می فرمایند نمایندگان در عزل ونصب ها دخالت نکنند چون نماینده بخشی ازمردم هستند،بفرمایید شما نماینده می هستیدکه نظر میدهید؟
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
خدایا خودت رحم کن
اینها چه کاری میتونند انجام بدن؟؟؟
جفرسون
Iran, Islamic Republic of
هی هی هی هرکی دنبال پسته استاندار هم منتظره کفگیر تو دست برید سهمیه بندی تموم میشه علی یارتو . دولت انقلابی فرصت سوزی نکنید. ما مردم عادی قبلی هارو نگاه کرده و حسرت خوردیم الانم که حسرت می‌خوریم و نگاه هیچ فرقی نداره خسته نباشید دلاوران عرصه خدمت پیشرفت عالیه داریم از خوشحالی بال در میاریم
دنا
Iran, Islamic Republic of
استعداد ریزش .جریانش بقدری خطرناک ست. که در ایام انتخابات با وجود ایکنه ایشان روشنفکر کاندید جبهه پایداری معرفی نمود. اما حاج روشنفکر صراحتا اعلام نمود کاندید جریان خاصی نیستم. و بصورت تلویحی به ایشان گفتند نیاز به حمایتت ندارم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار مردم به نمایندگان رای دادن برای تغییر وضع موجود پس نمایندگان نماینده اکثریت هستند خواهش میکنیم حرفهای ور شکستگان سیاسی همچون هدایت خواه ومنتظریان و این شیخ را پشت گوش بندازید
Iran, Islamic Republic of
جناب عبدی پور ، دوران مدیریت شما در فرهنگ وارشاد ضعیف تربن دوران تاریخ این اداره بوده شما دیگه تمام شدی
حمید
Iran, Islamic Republic of
فقط خوم ایشناسم
Iran, Islamic Republic of
بعضیا خودشون از دو دولت قبلی و فعلی با پیمانه التماس های شبانه با در این خونه و اون خونه را زدن آش شفا گرفتن الان هم کاسه بدست دنبال اش میگردن شاید در همون مارگون پیدا کنید
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
راسی گو
شایسته سالاری سالهاست مرده
ای کاش کارشناسان واقعی عهده دار مسئولیت های کلیدی شوند تا کار انجام شود.

اکر سیاست نبود 50 درصد کارکنان ادارات را میشد انداخت بیرون بدون اینکه خللی در کار سازمان ها و ادارات پیش بیاید

پس شکرگذار باشیم
مسعود
Iran, Islamic Republic of
از حرفهات معلومه که فقط دنبال پسی
سی سخت زلزله زده
Iran, Islamic Republic of
.اگر ما یک خط کش بگذاریم اول این انقلاب تا الان ، یا نه اول این جریان تا الان دوباره هم نه ، اول این استان تا الان دوباره هم نه ، اول استانداری تا الان باز هم نه ، اول نگهبانی استانداری تا پیاده روی آن هم نه ، کنار پیاده رو تا جدول کنار خیابان ، لطفا بفرما شما کجای این خط کش قرار دارید که افاضه فیض میفرمایید
شیخ جان الان تو هر خونه چهارتا دکتری و فوق لیسانس بیکار خوابیده دیگه زمان این ها تمام شده است بهتر است جای دیگری دنبال روزی خود بگردید بگذارید آنان که اهل کارند کارشان را انجام دهند
رجب
Iran, Islamic Republic of
عقده پست چشاشون رو کور کرده
کارمند
Iran, Islamic Republic of
این چند سال همش غایب بودند و دنبال انجام امورات شخصی خودشان بودند حتی یه نامه تو سیستم اداری ننوشتن و کامل حقوق و اضافه کار هم میگرفتن..
Iran, Islamic Republic of
یکی شعار مسلمانی بوده که نونی که میخوره حلال باش
Iran, Islamic Republic of
همین جناب شیخ را بذارید استاندار ببینیم چند مرده حلاجه...
یه جوری میگه دولت قبل غربگرا بوده انگار دولت پهلوی دوم بوده...جناب شیخ مدیر اون دولت هم لباس و هم اندیشه ی خودتان بوده و هیچ جا هم نگفته اصلاح طلبم...نیروی اصلاحاتی هم به کار نگرفت...
Iran, Islamic Republic of
شیخ
کوتاه
Iran, Islamic Republic of
جمع کن
صیادی
درود برحضرت حجت الاسلام شیخ عبدی پور که بدون هیچ گونه محافظه کاری حرف دل خیلی از مردم را بیان کردند همین صراحت لحجه باعث نگرانی تعدادی از دوستان شده است . در جامعه ای که بعضی ها برای لقمه نانی تملق و چاپلوسی می کنند . ایشان بعضی از واقعیتهای جامعه و استان را اعلام کردند
ف - ص
احسن بر جناب شیخ عبدی پور . در قانون اساسی بیان شده که سه قوه مقننه ، مجریه و قضاییه حق دخالت در امور هم دیگر را ندارند متآسفانه قوه مقننه به جای قانون گذاری و نظارت در قوه مجریه و در عزل و نصب ها دخالت می کنند . موقعی که قانون گذار خودش قانون را زیر پا می گذارد چه انتظاری از مابقی مردم دارند
یاسر
Iran, Islamic Republic of
شفاف بگو، منظورت روشنفکره؟
ایشا سر لو وش نینیت
آقای عبدی پور
همین جبهه ها و نهادها و .... سهم خواهی هایشان ریشه مملکت را دارد می خشکاند.
قطعا جبهه پایداری هم دنبال سهم خواهی خواهد بود آخه حقوق جنابعالی از کجا تامین میشه !!!! خب باید سهم خواهی کنید تا حقوقی برای کارهای نکرده تان دریافت کنید.
شما خودتان دنبال سهم خواهی نباشید بقیه پیشکش
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اگه هدایتخواه وبزرگواری نماینده بودند همین افاضات را می کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
. یه پستی بش بدن تا ببینیم چند مرده حلاج است ا.
Iran, Islamic Republic of
دولت قبل هم لباس خودت به تن داشت جناب شیخ استان متعلق به همه مردم است خط کشی نکن نه فقط مال چند نفرمحدود
زنبور
Iran, Islamic Republic of
مورچه ای را آب میبرد فریاد میزد دنیا را آب برد،جناب ... مراحل استخدام شما در استانداری چگونه بود؟ مگه نه از طریق نماینده ها واستاندار وقت بدون امتحان ومصاحبه بود؟؟؟
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1