تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب : ۴۳۹۹۱۲
دبیر کمیته واکسیناسیون عمومی شهرستان گچساران؛

تزریق بیش از 100 هزار دوز واکسن در گچساران / میانگین سرعت واکسیناسیون گچساران بالاتر از میانگین کشوری است

۲
۰
میانگین سرعت واکسیناسیون گچساران بالاتر از میانگین کشوری است
کبنا ؛رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران از بالاتر بودن میانگین سرعت واکسیناسیون گچساران نسبت به استان و کشور خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز پنجشنبه (15 مهرماه 1400) غلامیان با بیان اینکه تاکنون 106 هزار و 269 هزار دوز واکسن در گچساران تزریق شده، گفت: از این تعداد، 69 هزار و 350 واکسن در نوبت اول و 36 هزار و 919 واکسن در نوبت دوم تزریق شده است که نسبت به گروه هدف بالای ۱۲ سال، شهرستان گچساران از میانگین استان و کشور سرعت بالاتری دارد.
دبیر کمیته واکسیناسیون عمومی شهرستان گچساران گفت: چند روزی است که واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال آغاز شده است. اگر چه تا کنون ۵۸۰۵ دانش آموز واکسینه شده اند، اما انتظار می رود والدین و مدیران مدارس در راستای ترغیب این گروه سنی به سمت مراکز واکسیناسیون همکاری بیشتری داشته باشند.
وی در ادامه گفت: از کلیه ظرفیت ها و فرآیندهای بومی به منظور افزایش سرعت واکسیناسیون با حفظ کیفیت آن بهره برده ایم. کلیه مراکز شهری، روستایی و پایگاه های بهداشتی را فعال و چندین پایگاه تجمیعی نیز در شهرستان ایجاد کرده ایم. همچنین در راستای بهبود کار تیم های سیار واکسیناسیون راه اندازی کرده ایم که با حضور در سطح بازار، پاساژ ها، مراکز خرید، کمپ های بهزیستی و حتی درب منازل، واکسیناسیون افراد ناتوان انجام می گیرد.
دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرستان نیز از انجام ۵۴۳۴۰ تست کرونا در شهرستان خبر داد که هم از لحاظ شاخص فوت و هم درصد بهبود  یافته گان، شهرستان گچساران از میانگین کشور شرایط بهتری دارد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران به آخرین وضعیت پیگیری زیر ساخت های بهداشتی و درمانی اشاره کرد و گفت: مجوز لازم به منظور دستگاه سی تی اسکن اخذ شده و تا چند روز آینده با ایجاد مکان مناسب در بیمارستان نرگسی شاهد نصب آن خواهیم بود. همچنین رایزنی های لازم به منظور تهیه دستگاه پی سی آر جهت گرفتن نمونه کرونا در شهرستان هستیم و هماهنگی های لازم به منظور تجهیز آزمایشگاه بیمارستان نرگسی انجام گرفته است.
همچنین راه اندازی یک پایگاه اورژانس جاده ای در باباکلان از مهم ترین برنامه های شبکه شهرستان است که تمام تلاش مان به منظور راه اندازی هر چه سریع تر این پایگاه در حال انجام است.
غلامیان در پایان ضمن تشکر از مردم جهت همراهی در مبارزه با بیماری کرونا عنوان کرد: همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی از ملزومات جامعه است. اما چنانچه مردم، اقشار مختلف، دانش آموزان و بازاریان همکاری لازم در خصوص اتمام واکسیناسیون را در شهرستان داشته باشند، قطعا محدودیت ها در آینده کمتر شده و شاهد پیک های بیماری نخواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اینو هم بگو نسبت جمعیت گچساران به بقیه شهرستانها چقدر هست
پرستار
Iran, Islamic Republic of
مهم نیست جمعیت چقد مهم این که شبکه درمان کارش درست وزحمت خودشون میکشن اما ای کاش مردم گچساران قدرشون بدونن
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
جنجال اظهارات تازه ظریف

جنجال اظهارات تازه ظریف

الهیان گفت: "بسیار بعید است که شخص وزیر خارجه که مسئول مستقیم برجام بوده است از متن برجام ...
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
1