کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهیدان بخش سپیدار؛

بجای پرداختن به مسائل حاشیه ای و سیاسی بی ثمر، با یکدیگر متحد شوید / باید سازندگی ایجاد کنیم تا خودمان نخواهیم نشدنی است

15 مهر 1400 ساعت 14:44

یادواره امیران، سرداران و 111 شهید بخش سپیدار با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.


یادواره امیران، سرداران و 111 شهید بخش سپیدار با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد  کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از بخش سپیدار، امروز پنج شنبه (15 مهرماه 1400)، همزمان با سالروز شهادت امام هشتم، یادواره امیران و سرداران و ۱۱۱ شهید بخش سپیدار با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد  کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین وحدانی فر امام جمعه شهر دهدشت، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در این نشست به سخنرانی پرداخته و گفت: امام راحل ما را با فرهنگ جدیدی از فرهنگ دینی آشنا کرد که فرهنگ شهادت طلبی بود.
احمدزاده با بیان اینکه «شهید سلیمانی در سوریه و عراق، خود جلوی نیروها حرکت می‌کرد» گفت: شهیدانی که برای آنها یادواره برگزار کرده‌اید، نسبت به ما شاید زنده‌تر باشند و این مجالس برای این است که بدانیم شهادت بهترین مسیر تعالی بشریت است.
احمدزاده با بیان اینکه «بصیرت این است که دشمن را قبل از توطئه بشناسیم»، اظهار کرد: تلاش کنیم با بصیرت باشیم، آگاهانه برخورد کنیم و دشمن را پیش از حرکت، غافلگیر کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نه فقط در روسیه و عراق، بلکه در کشور خود ما برخی از مسئولین ما، بی بصیرتی کردند، باور نکردند و دشمن را نشناختند، صحنه‌هایی در کشور پیش آمد و سردار حاج قاسم سلیمانی شهید شدند، ما زمانی سردار سلیمانی را از دست دادیم که فریب دشمن را به واسطه عده‌ای خوردیم، صحنه را خالی کردیم و دشمن امیدوار شد.
احمدزاده گفت: پیام شهدا به ما این است که «ما جان دادیم تا اسلام و این کشور بماند»، اگر شهدا را دوست داریم، به «گفتمان شهدا» عمل کنیم و قدردان شهدا باشیم.
احمدزاده با بیان اینکه «امکان پذیر نیست که همه فرزندان شما را در دستگاه دولتی استخدام کنیم» اظهار کرد: وظیفه من ایجاد اشتغال پایدار در مناطق است، من از مردم می‌خواهم که کمک کنید، تا ما بتوانیم سرمایه گذار بیاوریم، کارگاه‌های تولیدی ایجاد کنیم، تا مردم بتوانند اشتغال داشته باشند و صادرات داشته باشیم.

احمدزاده گفت: از مردم می‌خواهم که به سمت اخذ تسهیلات و کارهای تولیدی روی بیاورند، تا به واسطه کارگاه‌ها در مناطق مختلف بتوانیم اشتغال زایی ایجاد کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همه می‌خواهم بجای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و سیاسی بی ثمر، با یکدیگر متحد شوید، اختلافات سیاسی را دامن نزنید، تا فرصتی ایجاد شود و بتوانیم در معیشت و اشتغال مردم تغییر ایجاد کنیم.
وی گفت: اهداف اولویت دار ما، در ابتدا این است که ویروس منحوس کرونا از بین برود، دوم آنکه اشتغال ایجاد کنیم.
حتماً روی اشتغال تأکید دارم، اقدامات حمایتی را برای خانواده‌های نیازمند نفی نمی‌کنم، ولی وظیفه من این نیست که بگویم 10 نفر بیشتر زیر پوشش کمیته امداد بروند، وظیفه من این است که شرایطی ایجاد کنم که تلاش کنید، کار کنید برای خود و اطرافیانتان معیشت رسانی کنید.
از شما می‌خواهم از محیط اطراف خود برای اشتغال زایی بهره ببرید و برای بهتر شدن زندگی، بهره ببرید. استان‌های دیگر خیلی بیشتر بهره مند هستند. ما باید سازندگی ایجاد کنیم، تا خودمان نخواهیم نشدنی است. من می‌توانم تسهیلات بدهم، و شما خودتان باید بیایید، کمک کنید و اشتغال‌زایی کنید.


کد مطلب: 439904

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439904/بجای-پرداختن-مسائل-حاشیه-سیاسی-بی-ثمر-یکدیگر-متحد-شوید-باید-سازندگی-ایجاد-کنیم-خودمان-نخواهیم-نشدنی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1