کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

تاجگردون پاسخ سید ناصر را داد؛ احتمالاً منظورش برادرش بود

14 مهر 1400 ساعت 1:13

غلامرضا تاجگردون در پاسخ به این سئوال که نماینده مردم گچساران و باشت در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفته‌اند که نماینده گچساران و باشت از ماشین شاسی بلند شرکت نفت استفاده می‌کرد؟ نظر شما در این خصوص چیست، اظهار داشت: احتمالاً منظورش من نبودم، شاید منظورش، برادرشان است.


سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران برگزار شد، گفت: در شهرم با اسنپ آمد و رفت می‌کنم و با ماشین شاسی بلند شرکت نفت که آن در اختیار نماینده گچساران و باشت بود، نه یک روز استفاده کرده‌ام و نه تا زمانی که نماینده هستم از آن استفاده می‌کنم. [کلیک کنید.] خبرنگار کبنانیوز در این خصوص از غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت سئوال کرد که او پاسخ داد و گفت: احتمالاً منظورش من نبودم.

بیشتر بخوانید:


سید ناصر حسینی‌پور: در گچساران با اسنپ آمد و رفت می‌کنم / هیچ وقت سوار بر خودروی شرکت نفت نمی‌شوم (+ فیلم )

به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون در پاسخ به این سئوال که نماینده مردم گچساران و باشت در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفته‌اند که نماینده گچساران و باشت از ماشین شاسی بلند شرکت نفت استفاده می‌کرد؟ نظر شما در این خصوص چیست، اظهار داشت: احتمالاً منظورش من نبودم، شاید منظورش، برادرشان است.
وی در ادامه افزود: بنده خودم ماشین دارم. «ویتارا» دارم. مجلس به همه نمایندگان از این خودروها داد و به من هم دادند و الان هم با این خودرو اموراتم را انجام می‌دهم. مثل دیگران هم آن را نفروختم.
تاجگردون گفت: شاید چون خودروی بنده هم‌رنگ با خودروی شرکت نفت بوده، این تصور را کرده است.


کد مطلب: 439856

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439856/تاجگردون-پاسخ-سید-ناصر-احتمالا-منظورش-برادرش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1