کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در ادامه‌ی برنامه‌های عین‌الهی به استان؛

(تصاویر) دیدار وزیر بهداشت با خانواده شهید مدافع سلامت کهگیلویه و بویراحمد

9 مهر 1400 ساعت 18:54

وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با خانواده شهید زارعی از شهدای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.


وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با خانواده شهید محمد زارعی از شهدای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر بهرام عین الهی در این دیدار گفت: شهدا انقلاب ما را به ثمر رساندند و هر شهید هدف خاصی داشته و شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب و شهدای سلامت هر کدام با توجه به شرایط زمانه و با فرهنگ زمانه برای نظام و انقلاب و مردم جان خود را فدا کردند.
وی همچنین به فرهنگ خاص شهدای سلامت اشاره و تصریح کرد: تلاش شبانه روزی شهدای سلامت بر هیچ کس پوشیده نیست، آنها خود را در شرایط خطرناک کرونایی وقف خدمت به بیماران کردند تا اینکه به درجه رفیع شهادت نایل شدند.
دکتر عین اللهی با بیان اینکه انشالله روح بلند این شهید بتوانند شفاعتگر ما باشد، اذعان داشت: جامعه پزشکی ما به دنیا نشان دادند که علی رغم همه محدودیت ها و تحریم ها، انسان های بزرگی بودند که برای سلامت مردم جان خود را به مخاطره انداختند و ایستادگی کردند.






 


کد مطلب: 439695

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439695/تصاویر-دیدار-وزیر-بهداشت-خانواده-شهید-مدافع-سلامت-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1