کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

گلایه و اعتراض بازنشستگان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد / زارع پور: پیگیر هستیم

15 آبان 1400 ساعت 11:23

جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تأخیر بیش از یک ساله پرداخت پاداش خود اعتراض کردند.


جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تأخیر بیش از یک ساله پرداخت پاداش خود اعتراض کردند.
به گزارش کبنانیوز، جمعی از بازنشستگان فرهنگی سال 99 استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تأخیر یک سال و یک ماهه پرداخت پاداش بازنشستگی خود، با این پایگاه خبری تماس گرفته و نسبت به این موضوع اعتراض کردند.
یکی از این فرهنگیان گفت: ما بازنشستگان فرهنگی بعداز سی سال تلاش در جهت تعلیم و آموزش دانش اموزان منتظر پرداخت پاداشمان بودیم ولی متاسفانه سازمان برنامه و بودجه کشور هیچ پاسخ مثبتی به سی وسه هزار بازنشسته نداده و همچنان ما با مشکلات مالی شدیدی به نسبت تورم و گرانی در کشور مواجهیم و نزدیک به یک سال و دو ماه هست که در عمل کاری نمی کنند و این اهمال کاری ها از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور باعث مایوس شدن کلیۀ سی وسه هزار بازنشسته فرهنگی شده است عاجزانه تقاضا داریم همین روزها اقدام شود.
وی اظهار کرد: در این دولت هم، مسئولان سه ماه است که دارند قول می دهند ولی اتفاقی نیفتاده است، از رئیس جمهوری که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند و از سرپرست آموزش و پرورش، درخواست داریم به وضعیت بازنشستگان رسیدگی کنند.
این بازنشسته فرهنگی گفت: یک عمر برای این مردم و فرزندان این جامعه زحمت کشیدیم و حالا هم باید منتظر این پاداش بمانیم!
هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم همچون بازنشستگان عزیز، منتظر و پیگیر این موضوع هستیم. وزارتخانه به شدت دنبال این موضوع است، به دلیل عدم تأمین منابع مالی تاکنون پرداخت نشده است.
زارع پور اظهار کرد: در سفر سرپرست آموزش و پرورش نیز یکی از مطالباتی بود که در جلسات مطرح کردیم. در هفته جاری نیز این موضوع مطرح می شود و پیگیری خواهیم کرد، تا به سرانجام برسد.


 


کد مطلب: 439630

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439630/گلایه-اعتراض-بازنشستگان-آموزش-پرورش-استان-کهگیلویه-بویراحمد-زارع-پور-پیگیر-هستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1