کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

وزیر نفت به گچساران سفر می کند

8 مهر 1400 ساعت 18:49

وزیر نفت فردا به گچساران سفر می کند.


وزیر نفت فردا به گچساران سفر می کند.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، روز جمعه مورخ 9 مهرماه 1400، «جواد اوجی» وزیر نفت، برای شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران در ساعت 11 صبح، به این شهرستان سفر می کند.
شركت بهره برداري نفت وگاز گچساران يكي از شركت هاي مهم فرعي تابع شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و دومين توليد كننده نفت خام است كه با متوسط توليد  630  هزار بشكه نفت و بيش از يك ميليارد فوت مكعب گاز خشك در روز سهم عمده اي در تأمين درآمدهاي اقتصادي كشور دارد. همچنين قرار گرفتن تلمبه خانه گوره و چندراهه بزرگ نفت خام صادراتي ايران در حوزه عمليات اين شركت در ساحل گناوه، ازسوي ديگر گچساران را به عنوان يك شركت مهم در عرصه توليد و صدور نفت خام مطرح ساخته است.
قرار گرفتن تأسيسات اين شرکت در چهار استان کهگيلويه و بوير احمد ، خوزستان ، بوشهر و فارس از ويژگی های اين شرکت است که در کنار قرار گرفتن تلمبه خانه عظيم گوره و چندراهه نفت خام صادراتی کشور در حوزه عمليات اين شرکت گچساران را به قلب صادرات نفت خام کشور تبديل کرده است .   
نفت گچساران و چند شرکت مهم ديگر با خط لوله به تلمبه خانه گوره منتقل می شود و با افزايش فشار در نهايت به سمت پايانه خارک جهت صادرات هدايت می شود .
راهبری تمام اين مراحل ، تعمير و نگهداری اين تأسيسات بر عهده کارکنان تلاشگر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است.


کد مطلب: 439629

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439629/وزیر-نفت-گچساران-سفر-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1