کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد

دیدار استانداران کهگیلویه و بویراحمد با معاون اجرایی رئیس جمهور

5 مهر 1400 ساعت 23:57

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست مشورتی معاون اجرایی رئیس جمهور با موضوع بررسی مشکلات استان خبر داد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست مشورتی معاون اجرایی رئیس جمهور با موضوع بررسی مشکلات استان خبر داد.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری در دیدار و گفت و گو با صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در محل نهاد ریاست جمهوری، اظهار کرد: با توجه به سفرهایی که آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به استان های کشور دارد تاکنون نشست های مهمی در سطح تهران برگزار شده است‌.
وی تصریح کرد: براساس برنامه زمان بندی شده نمایندگانی از وزارت خانه های مختلف در این نشست حضور داشتند و مسائل استان به صورت مفصل تشریح شد و بر روی طرح ها و پروژه های اولویت دار استان که نیاز به حمایت جدی دارند بحث های کارشناسی صورت گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امید می رود با عزم و اراده ای که در دولت وجود دارد مبنی بر حمایت از مناطق محروم شاهد تحولات خوبی در استان باشیم. 

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: با توجه به اولویت هایی که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت در حوزه های مختلف از جمله بخش بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، بحث حمایت از اقشار آسیب پذیر، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و حمایت های سیستم بانکی در بحث اشتغال برنامه های خوبی در نظر گرفته شد.
وی ادامه داد: در جلسات آتی این مسائل به صورت تخصصی تر بررسی و مصوبات نهایی در هر زمانی که هیئت دولت در استان حضور پیدا کنند، ابلاغ می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار و در لحظه های آخر برای توسعه همه جانبه استان کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاشی دریغ نکرد و همواره و در تمامی لحظات به یاد مردم این استان بود.
حسین کلانتری استاندار و سید حشمت الله احمد زاده نخستین استاندار دولت سیزدهم در این نشست حضور داشتند.



گفتنی است سید حشمت الله صمیمی دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران کل دستگاه های اجرایی از جمله راه و شهرسازی، توزیع برق استان، سازمان صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، آب و فاضلاب، راهداری و حمل و نقل جاده ای و  دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، کلانتری را در این دیدار همراهی کردند.

 


کد مطلب: 439510

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439510/دیدار-استانداران-کهگیلویه-بویراحمد-معاون-اجرایی-رئیس-جمهور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1