کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پیامی به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

محمد بهرامی: شوربختانه اتمسفر کهگیلویه و بویراحمد در منگنه‌ دره‌های انحصار جناحی و قومی، دچار تنگی نفس شده!

5 مهر 1400 ساعت 12:43

فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو هیئت علمی دانشگاه در پیامی انتصاب دکتر سید علی احمدزاده را به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.


دکتر محمد بهرامی فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو هیئت علمی دانشگاه در پیامی انتصاب  دکتر سید علی احمدزاده را به عنوان  استاندار کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.
به گزارش کبنانیوز، این پیام به شرح زیر است:
برادر ارجمندم؛
جناب آقای دکتر سید علی احمدزاده؛
اعتماد مجمع خردمندان و مسئولین مربوطه به جنابعالی و انتصاب مدبرانه‌ی شما را بعنوان استاندار استان کهگلویه و بویراحمد، تبریک عرض می‌کنم و برای موفقیت و سربلندیتان که همانا رشد و بالندگی استان را در پی خواهد داشت، آرزوی های بلند دارم.
به سبب شناخت و تجربه‌ای که در عقبه‌ی زیست استانی و کشوری خویش دارید، نیک می دانید استان پررنگ ما، در جغرافیایی پر از کوههای پرگردنه و دشتهایی زر خیز اما تشنه، واقع شده است. با وجود همه‌ی تلاشها و نیات خیر و صادقانه اما شوربختانه فضا و اتمسفر استان در منگنه‌ی دره‌های انحصار جناحی و قومی، دچار تنگی نفس شده است. درهای ورودی ادارت استان بر روی همگان به یک پهنا گشوده نمی‌شود و رنگ و بوی خانه و آداب میهمان و میزبانی به خود گرفته‌اند.
حل مشکلات مردم را به سکونت گاهها گره زده‌اند. امضای گرمسیری و سردسیری و آدم کوه و دشت، اعتبار متفاوتی یافته است. در مدیریتها، تدبر کم مایه گشته است و قوانین در اثر رابطه‌ها و پیوندها، به میل و منافع اجرا می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

اولین صحبت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ تفاوتی بین طوایف شهرستان‌ها وجود ندارد

سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد شد

بازتاب انتصاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ از تاجگردون تا روشنفکر + رزومه کامل استاندار جدید

هدایت‌خواه و یارانش از استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد حمایت کردند

جناب استاندار؛ امیدوارم با عینک اعتدال و میانه روی و انصافی که بر نگاه شما، همگان سراغ دارند و درسایه تدبیر و تجربه‌ی گرانقدری که دارید شمیم خوش مهر و مردم داری و اعتدال در جای جای این استان پرنعمت اما کم برخوردار بوزد و دشت‌ها و گردنه‌های این دیار با مرکب جوانان تحصیلکرده مان، مهربانی کند.
باشد که به پشتوانه آزاد اندیشی و استقلال فکری جنابعالی، این جغرافیای کم پهنا حیاط خلوت انحصار طلبان خلوت گزیده و مرزگذاران اندیشه و قومیت نگردد؛ انان که علاقه‌ی وافری به بستن درهای پشت سرشان دارند تا فاصله مردم و مسئولین را روز به روز، طبقه به طبقه، دما به دما، شهر به شهر، قبیله به قبیله، مجلس به مجلس و تبصره به تبصره بیشتر کنند. امیدوارم همچون گذشته‌تان، با حرکت بر محور قانون که همواره دغدغه همه بوده، خدا را در این حوالی بیشتر ببینیم.
سلامت باشید و پاینده. دعا و ارزوی خیر مردم بدرقه راهتان
محمد بهرامی
۴ مهر ۱۴۰۰


کد مطلب: 439488

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439488/محمد-بهرامی-شوربختانه-اتمسفر-کهگیلویه-بویراحمد-منگنه-دره-های-انحصار-جناحی-قومی-دچار-تنگی-نفس-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1