تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۴۳۹۴۸۳
روابط عمومی شرکت مخابرات استان خبر داد

روز پرکار نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیر مخابرات استان / بازدیدمیدانی از ۱۹روستا و نقطه صفر مرزی دیشموک به خوزستان

۰
بازدید سیدمحمد موحد و مدیر مخابرات استان از 19 روستای دیشموک
کبنا ؛سید محمد موحد نماینده کهگیلویه با همراهی سید محمد هادی امیری مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی از روستاهای شهر دیشموک بازدید کردند.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان، سید محمد موحد با همراهی سید محمد هادی امیری از روستاهای شهر دیشموک بازدید کردند، در این بازدید یک روزه ابتدا در مدرسه بنت الهدی و مرکز بهداشت روستای درغک پای درد ل و مطالبات اهالی این روستا نشست و مسئولان  قول داند، همکاری لازم جهت رفع مشکلات و معضلات موجود را در برنامه‌ی کاری خود قرار دهند.
در ادامه این بازیدها، دیدار چهره به چهره با مردم شریف روستاهای درغک، تنگ کوشک، اسفندان، رود ایوک، سرهنگ سردو، تنگ چویل، دلی، ده احمد، بونه کلو، سرگچ، گندمکار در دستور کار قرار گرفت و مدیر مخابرات به تک تک مطالبات ارتباطی اهالی این روستاها پاسخ دادند.
 بر اساس این گزارش، یکی از مشکلات اصلی حوزه لیراب، قطعی فیبر نوری به دلیل تیر خوردگی وپارگی آن  آن توسط افراد ناشناس بوده و باعث قطع ارتباط  می شد و طی رایزنی انجام شده با بنیاد علوی شهر دیشموک مقررشد از مسیر دیشموک به لیراب، عملیات حفاری توسط بنیاد علوی صورت گیرد و مخابرات نیز اقدام به اتصال فیبر نوری سایت های موبایل لیراب و مورخانی نماید و با تحقق این مهم روستاهای حوزه سردسیر دیشموک: شامل دشتک علیا، دشتک سفلی، باغ کلک، تنگ تی، تنگ سوخته، لیراب، مور خوانی، بناری، نسه تاویس، تنگل، موردراز، برد سفید، شرنگ رنگ از نعمت ارتباطی پایدار و مطمین بهره خواهند برد.

سید محمدهادی امیری قول مساعد دادند، تکنولوژی جدید به سایت های موبایل اسفندان، لیراب، دشت آزادی اضافه شود و  اهالی روستاهای تحت پوشش می توانند اینترنت را با کیفیت مطلوب و بهتری دریافت کنند.
بر اساس همین گزارش؛ سید محمد هادی امیری قبل از همراهی نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از روستاهای امامزاده نورالدین(ع)، قلعه بنی، پاتاوه، دشت آزادی و جاورده  جهت بررسی ارتباطی آنها بازدید میدانی به عمل آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1