تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۳۱
کد مطلب : ۴۳۹۴۸۰
کبناگزارش می دهد

سفر نماینده کهگیلویه به دیشموک؛ از راه اندازی بنیاد علوی در دیشموک تا اعتبارات بی سابقه (+تصاویر)

۰
سفر نماینده کهگیلویه به دیشموک (+ تصاویر )
کبنا ؛سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ شنبه (3 مهرماه 1400) از بخش دیشموک، پروژه‌های این بخش بازدید کرد و در پایان در شورای اداری بخش دیشموک حاضر شد.
به گزارش کبنا، عمده مشکلات بخش دیشموک نبود آب شرب پایدار، راه‌های ارتباطی و جاده‌های مناسب، آنتن دهی ضعیف، گازرسانی برخی مناطق و...است.
نماینده کهگیلویه بزرگ در آغاز سفر پس از بازدید از سالن ورزشی نیمه کاره روستای درغک، در آیین نواختن زنگ گشایش مدرسه بنت الهدای درغک حاضر شد و در جمع مردم صحبت کرد.
 سید محمد موحد در مدرسه بنت الهدای درغک در جمع مردم عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل فرهنگیان تمام قد ایستاده و آن دغدغه‌ای که فرهنگیان ما دارند به زودی با حرکت انقلابی نمایندگان مجلس حل می‌شود.



موحد در ادامه با اشاره به راه اندازی بنیاد علوی در دیشموک گفت: با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، نماینده بویراحمد زمانیکه هنوز گچساران نماینده نداشت در دیداری با آقای فتاح، حاضر نشد بنیاد علوی را به بخش محروم زیلایی ببریم اما لطف خدا باعث شد بنیاد علوی در اینجا شروع به کار کند و قسمتی از محرومیت دیشموک زدوده شود.
نماینده کهگیلویه با اشاره به اعتبار 60 میلیارد تومان پروژه‌های تعریف شده حوزه راه در دیشموک گفت: با تأمین قیر که دیروز سهم استان‌ها تخصیص داده شد، مشکلات عمده جاده‌های بخش رفع می‌شود.
  موحد از مرکز بهداشت درغک نیز بازدید کردو  پای صحبت‌های پرسنل این مرکز بهداشت نشست و بعد از شنیدن مشکلات در تماس‌های مختلف با مسولان استانی و کشوری پیگیر این مشکلات شد.
روستای اسفندان مقصد بعدی نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بود.
 موحد در جمع مردم با اشاره به اینکه اگر به دلیل کرونا توفیق نداشتم در جمع شما باشم ولی خدا را ناظر میدانم مشکلات شما مرتب جلوی روی من بود و دنبال کردم و زمینه حل برخی فراهم شد اما تا پیمودن راه و حل همه مشکلات راه زیادی داریم.
وی ادامه داد: امیدوارم با حضور دولت مردمی اقای رییسی این مردم شاهد یک دگرگونی اساسی باشند، بنده در خصوص حوزه راه که از اساسی‌ترین مشکلات منطقه است، همچنین شهرستانی شدن بخش و گازرسانی پیگیری کردم و پیگیر هستم.
حجت الاسلام موحد از پروژه ایمن سازی و تعمیر پل بزرگ تنگ چویل بازدید نمود و آخرین وضعیت این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
 در بازدید از پروژه آبرسانی به شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی هم مسوولان چاره کار را مستقل شدن کد اجرایی این طرح از آبرسانی به 4 شهر دانستند که همکاری نماینده را می‌طلبد و موحد نیز اعلام همکاری در این خصوص کرد.

 در پایان نیز برای جمع بندی این سفر یک روزه در بخشداری شهر دیمشوک شورای اداری برگزار شد.
صفا حبیبی بخشدار دیشموک در شورای اداری با حضور نماینده کهگیلویه، مشکل جدی دیشموک را نبود آب شرب  پایدار دانست و خواستار تزریق بودجه به پروژه آبرسانی از رودخانه گندمکار شد تا سریع‌تر مشکل حل شود.
حبیبی نبود زیرساخت‌های آموزشی، بهداشتی، اجرایی و... را از جمله مشکلات دیشموک دانست و افزود: عدم گازرسانی حومه غربی دیشموک هم نیازمند پیگیری است.
 نماینده کهگیلویه بزرگ نیز در شورای اداری دیشموک با بیان اینکه به مشکلات دیشموک آگاه هستم، تصریح کرد: هر کسی که گامی در محرومیت زدایی برداشت دستش را می‌بوسم اما باید پذیرفت اعتباراتی که امسال در حوزه‌های مختلف در نظر گرفته شده بی سابقه است.
سید محمد موحد با اشاره به 60 میلیارد تومان اعتبارات راه دیشموک گفت؛ پروژه‌ها در جاهای مختلف دیده شده است، سهم قیر استان‌ها ابلاغ شده است به زودی در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار می‌گیرد و تحولی اساسی در زیرساخت‌های راه ایجاد می‌شود و شهرداری هم از این عنایت نظام برخوردار می‌شود.

وی اعتبار پروژه آبرسانی به قلعه رییسی و دیشموک را هم نسبت به سال‌های قبل قابل توجه برشمرد و بیان کرد: قرار است در طی روزهای آینده مشکلات پیمانکار حل شود و پای کار باشد، جاده مسیر پروژه  هم قیرپاشی شود و فاز مورد نظر پروژه هم اجرا شود.
موحد ادامه داد: آدمی نیستم که قول کیلویی بدهم باید مبانی و مبنا را بدانم و اطمینان به اجرای آن داشته باشم تا قول بدهم، خیلی از مشکلات راه‌ها که امروز در بازدیدها  دیدیم با قیر حل می‌شود که دیروز سهم استان‌ها هم ابلاغ شد.
به گزارش کبنا، دیدار چهره به چهره با مردم روستاهای مختلف از جمله روستاهای درغک، تنگ کوشک، اسفندان، رود ایوک، سرهنگ، سردو، تنگ چویل، دلی، ده احمد، بونه کلو، ریزک، سرگچ، گندمکار، یکی دیگر از برنامه‌های نماینده مردم در مجلس بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1