تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۴۳۹۴۶۰
معاون بهداشتی علوم پزشکی استان گفت:

ادامه سریع واکسیناسیون در کهگیلویه و بویراحمد / تزریق 60 درصدی واکسن در استان

۰
ادامه سریع واکسیناسیون در کهگیلویه و بویراحمد / تزریق 60 درصدی واکسن در استان
کبنا ؛معاون بهداشتی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمداز تزریق 60 درصدی دوز اول واکسن در استان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (4 مهرماه 1400) محمد مهدی بانشی گفت: تزریق واکسن در همه مناطق استان به سرعت توسط نیروهای دانشگاه علوم پزشکی صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه تاکنون حدود 617 هزار دوز واکسن دریافت کرده ایم، تصریح کرد: از این تعداد بیش از 485 هزار دور واکسن تزریق شده است.
وی گفت: حدود 78درصد واکسن های دریافتی در استان تزریق شده است، همچنین حدود 60درصد مردم دوز اول و حدود 28 درصد دوز دوم خود را دریافت کرده اند.
بانشی با اشاره به اینکه امروز 100هزار دوز واکسن استرازنکا وارد استان شده است، افزود: واکسن های تزریق شده از نوع برکت،سینوفارم اسپوتیک، استرازنکا و بهارات است.

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد، گفت: افراد بالای 15 سال با در دست داشتن کارت ملی می توانند با مراجعه به مراکز تعیین شده واکسن خود را دریافت کنند.
محمد یزدانپناه تصریح کرد:  24مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، 120خانه بهداشت و 16 پایگاه شهری کار تزریع واکسن را در شهرستان بویراحمد را انجام می دهند.
وی تصریح کرد: کسانی که تاکنون واکسن دریافت نکرده اند با مراجعه به این پایگاه ها می توانند برای دریافت واکسن اقدام نمایند.
رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد با بیان اینکه همه نیرو ها را بسیج کردیم تا با تمام توان خود کار تزریق واکسن را به اتمام برسانند، افزود: برای رفاه حال شهروندان و سرعت بخشی در تزریق واکسن نیازی نیست که در سامانه سلامت نام نویسی کنند تنها با مراجعه به این پایگاه می توانند واکسن دریافت کنند.
رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد در ادامه گفت: به همه مراکز خدمات سلامت و خانه های بهداشت اعلام کردیم که برای رفاه مردم عشایری و روستایی کار تزریق واکسن به صورت خانه به خانه و محله به محله را انجام دهند.
محمد یزدان پناه نیز اعلام کرد: در هر نقطه که در شهرستان بویراحمد چه مناطق عشایری و چه روستایی همکاران ماآماده هستند تا کار تزریق واکسن را انجام دهند.

 

 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1