تاریخ انتشار
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : ۴۳۹۴۲۶
در خطبه‌های نماز جمعه باشت:

آقای استاندار ما را از دست مدیران غیر جوابگو آزاد کنید

۱
۰
آقای استاندار ما را از دست مدیران غیر جوابگو آزاد کنید
کبنا ؛امام جمعه باشت گفت: یک انسان شجاع، بصیر و پاکدست و متدین استاندار کهگیلویه و بویراحمد شده از نزدیک او را می‌شناسم و با او ارتباط دارم و در این مسئولیت مهم برای وی آرزوی توفیق دارم.
 به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام امید گنجه در خطبه‌های نماز جمعه دوم مهرماه این شهرستان اظهار کرد: موضوع مهم زیارت اربعین است که نباید از آن غافل شوید مفاهیم بسیار مهمی در آن هست که ترجمه آن باید مطالعه شود تا با مفاهیم قیام کربلا بیشتر آشنا شویم و بصیرت ما نسبت به اربعین بیشتر شود زیرا اربعین از نشانه‌های مؤمن در روایات بیان شده که نباید این زیارت ترک شود.
 وی گفت: موضوع دیگر در مورد اربعین، پیاده‌روی است که مربوط به زمان معصوم بوده و معصوم آن را دیده و تأیید کرده و آن را حجت می‌دانند پیاده روی اربعین در زمان بنی امیه و بنی عباس نیز وجود داشته هر چند در این دوره به دلیل هزینه‌های بالا و بیماری کرونا رفتن به پیاده روی اربعین سخت شده اما باید حرکت نمادین آن ترک نشود. 
امام جمعه شهرستان باشت در خطبه دوم نماز با اشاره به انتصاب سید علی احمدزاده به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک انسان شجاع، بصیر و پاکدست و متدین استاندار کهگیلویه و بویراحمد شده از نزدیک او را می‌شناسم و با او ارتباط دارم و در این مسئولیت مهم برای وی آرزوی توفیق دارم. 
وی در ادامه با انتقاد شدید از عملکرد برخی ادارات از جمله اداره گاز گفت: باید این مشکلاتی که در ادارات از جمله اداره گاز داریم رفع شود. ۷ ماه است که برای یک خانوار علمک نصب نکرده‌اند و کک کسی هم نگزیده است چطور اگر یک ماه حقوق نگیریم مدعی می‌شویم در حالی که به فصل سرد سال نزدیک می‌شویم.
 گنجه در ادامه انتقاد خود گفت: اصلاً رئیس این اداره چه کسی است چه موقع معارفه انجام شده چرا شهر چنین شده این مشکلات تا چه زمان باید تمام شود، استاندار و نماینده ورود پیدا کنند.
 وی همچنین با انتقاد از مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: آقای مدیرعامل اگر مشکل استانی است که دیگر بدتر چرا خودتان پیگیری نمی‌کنید مردم پول واریز کرده‌اند شما رئیس پیمانکاران و کارفرما هستید و برون سپاری را برای راحتی حال مردم انجام داده‌اید چرا این وضعیت در استان است.
 امام جمعه باشت با بیان اینکه خود بنده نیز مبتلابه این مشکل بوده‌ام یادآور شد: تا پیش از این فکر می‌کردم فقط مشکل مربوط به خود من است در حالی که 100 تا 200 نفر دیگر نیز مبتلا به این مشکل هستند از نماینده و استاندار می‌خواهیم ما را از دست مدیران غیر جوابگو آزاد کنند مگر اداره گاز جزیره است، خانه شما باشت نباشد و بروی و برگردی؟ ضرب‌الاجل برای این مشکل قرار داده‌ایم، می‌گویند پیمانکار پای کار نمی‌آید آقای محترم مدیرعامل اعمال قانون کن.



 وی گفت: قبل از انتخاب به عنوان امام جمعه خود بنده نیز چنین مشکلی را داشتم هر چه پیگیری کردم کسی جوابگو نبود آقای مدیر عامل چرا از پیمانکار نمی‌خواهید تا مشکل مردم را برطرف کند.
 گنجه به حضور نماینده شهرستان گچساران و باشت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: سفر خوبی به این شهرستان بود به همراه مدیران کل که برخی پای کار بودند مدیرعامل برق از مصلا بازدید کرد که قرار شد مشکل برق آن بعد از ۸ سال برطرف شود همچنین قول رفع مشکل برق گلزار شهدای گمنام باشت داده شد.
 وی به برخی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: یکی از این مصوبات در خصوص پیاده روی اربعین بود که لازم است ادارات همکاری لازم را داشته باشند.
 این خطیب جمعه به بحث ساماندهی امور فرهنگی شهرداری باشت اشاره کرد و گفت: باید طلبه‌ای در شهرداری باشد تا بتوان برنامه‌های فرهنگی را جلو برد مثلاً در خصوص کفن و دفن که اشتباهات زیادی می‌شود اشتباهاتی در غسل و کفن دفن وجود دارد که با بودن یک طلبه چنین مشکلاتی رخ نخواهد داد.
وی همچنین از لزوم نصب تابلوی حد ترخص در این شهرستان سخن به میان آورد و گفت: مردم باید بدانند از چه مسافتی نماز آنها شکسته خواهد بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهاب
Iran, Islamic Republic of
بله واقعا مارو نجات دهید
بیاین اداره کل محیط زیست ببینین اصلا سر کار میاد یا نه
بعد ببینین میگه کرونا خطرناکه ارباب رجوع نپذیرین
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1