تاریخ انتشار
جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : ۴۳۹۳۹۴
در خطبه های نماز جمعه۲مهر۱۴۰۰چیتاب مطرح شد

حجت الاسلام آبرومندنسب:دلواپسان شعار مرگ برآمریکا بدانند، امنیت فعلیشان خونبهای شهدائیست که با مکر شیطان بزرگ در دفاع از امنیت و ناموس عزت ایرانمان تکه تکه شدند؟.

۱
حجت الاسلام آبرومندنسب:دلواپسان شعار مرگ برآمریکا بدانند، امنیت فعلیشان خونبهای شهدائیست که با مکر شیطان بزرگ در دفاع از امنیت و ناموس عزت ایرانمان تکه تکه شدند؟.
کبنا ؛به گزارش "کبنا"به نقل از اسماعیل رسام خبرنگار روابط عمومی بخشداری کبگیان حجت الاسلام آبرومند نسب امام جمعه موقت کبگیان در خطبه های نماز جمعه ۲مهرماه ۱۴۰۰ضمن توصیه خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی وپرهیز از گناه بااشاره به مسئله ارزش"بسم الله" دردین اسلام و عبودیت درگاه خداوند گفت:هرگاه انسان در حالت نماز و سجده پیشانی را به خاک مالید و در حالت تضَرُع کلمه بسم الله را بلند بگوید شیطان از او دور میشود زیرا انسان باسجده برخاک پاک بیاد خاک شدن خودش و بابسم الله بنام خدای خودش توکل می کندو خداوند در قیامت وی را سربلند محشور می کند. امام جمعه موقت کبگیان بااشاره به جاده ارتباطی شهرچیتاب به صالحان هم گفت: جاده بین شهری چیتاب به روستای صالحان زیبنده رفت و آمد مردمان این دیار نیست وانشالله باجلسه دهیار محترم باشهردار عزیز این مشکل باتعامل وپیگیری در شهرستان حل شود. خطیب موقت کبگیان بااشار به دوزهای واردشده واکسن کرونا در دولت جدید هم افزود: خداراشکر دولت جدید تمام تلاشش را جهت واکسینه مردم درتمام سنین مختلف انجام داده وانشالله با روند پیش رو بتوانبم باهمکاری با پرسنل بهداشت درمان این ویروس منحوس را با رعایت پروتکل های بهداشتی وهمیار وهمراهی این زحمتکشان کنترل وریشه کن کنیم. امام جمعه موقت کبگیان بااشاره به ۵مهرماه فرا رسیدن سالروز اربعین حسینی هم گفت: حب الحسین یجمعنا گرچه ویروس کونا مانعی محسوس هست اما انشالله دربرنامه اربعین در مرکزبخش امسال هم ازمیدان مرکزی شهر(فلکه سرباز) شهرچیتاب به سمت حسینیه حضرت رقیه جنب امامزاده عبدالله "ع" عزاداری خواهیم کرد و درنهایت رعایت پروتکل های بهداشتی و مطیع فرمان وزارت بهداشت بدنامه ای درخور شان آن امام همام برگرار خواهیم کرد. حجت الاسلام آبرومند نسب ضمن تبریک مجدد هفته دفاع مقدس با تشکراز مردم بخش در همراهی و همکاری مسئولان مجری برنامه های فرهنگی دفاع مقدس گفت: کبگیان بااهدا۸۶شهید من جمله شهدای ثلاث خرسندیان و اولین شهید مدافع حرم دراستان نمونه شاخص ولایتمداری و روحیه ایثار وشهادت پذیر هستند که نیازبه تمجید وتعریف ندارد. وی با تذکر به دلواپسان تحریف شعار مرگ بر آمریکا هم گفت: کسانیکه در سایه امنیت حاصله از خون شهدائی که بامکرهمین آمریکادر تجاوزات متعدد به کشورمان جانشان را ازدست دادند راحت می آیند واظهار نظر می کنند که شعار مرگ بر آمریکا غلط است بدانند آمریکا شیطان بزرگیست که مانند ابلیس قصدش از راه بدر کردن انسانهاست و هیچوقت در هیچ زمانی دلسوز انسانها خاصه نظام اسلامی نبوده ونخواهد بود. وی خاطرنشان کرد: مراقب رفتار و گفتارتان باشید زیرا در آنــی دنیا را باتمام هست و نیستش رها خواهید کرد تا در قیامت حداقل شرمنده شهدا نشوید؟.
٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگــار: اسماعیل رسامـ٫.
نام شما

آدرس ايميل شما

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1