کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خطیب جمعه شهرستان گچساران

مذاکره برای مذاکره نیست، مذاکره برای حل مشکلات و برداشتن تحریم است

2 مهر 1400 ساعت 15:26

خطیب جمعه شهرستان گچساران به مذاکرات برجام و فعالیت دولت سیزدهم اشاره کرده و گفت: ایران کشوری منطقی است و قانون در آن حاکم است، قلدری دیگر کشورها را به هیچ وجه نمی پذیرد. در خصوص برجام و ادامه مذاکرات مطمئن باشید که مذاکره برای مذاکره نیست، بلکه مذاکره برای حل مشکلات و برداشتن تحریم است.


خطیب جمعه شهرستان گچساران به مذاکرات برجام و فعالیت دولت سیزدهم اشاره کرده و گفت: ایران کشوری منطقی است و قانون در آن حاکم است، قلدری دیگر کشورها را به هیچ وجه نمی پذیرد. در خصوص برجام و ادامه مذاکرات مطمئن باشید که مذاکره برای مذاکره نیست، بلکه مذاکره برای حل مشکلات و برداشتن تحریم است.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، امروز جمعه (2 مهرماه 1400) سرهنگ باقر پسنده فرمانده سپاه ناحیه گچساران در سخنرانی خود به مناسبت دفاع مقدس در پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: در 8 سال دفاع مقدس، دشمن بعثی به پشتیبانی قدرت های دنیا به دنبال فتح خاک کشور عزیزمان بود، ولی جوانان رزمنده و بسیجی با دست خالی تمام معادلات دشمنان را برهم زدند.
سرهنگ پسنده گفت: بعد از سال 68 که جنگ فیزیکی و تحمیلی تمام شد، دوباره در سال های 78 و 88 پیچیده ترین فتنه ها را طراحی کردند و مردم عزیز ما همراه با رهبری مقام معظم رهبری در مقابل این اتفاقات ایستادند.
وی اظهار کرد: برخی افراد سر سفره انقلاب نشسته اند، سابقه یک روز رزمندگی را ندارند و نقش اپوزیسیون را بازی می کنند، و به این انقلاب زخم می زنند.
سرهنگ پسنده گفت: امروز سونوشت جهان اسلام به انقلاب اسلامی ایران گره خورده است و تنها شخصیتی که پیشرو مسیر این انقلاب است مقام معظم رهبری هستند. راه فلاح و رستگاری در تبعیت از ولایت فقیه است.
حجت الاسلام حجازی در خطبه های نماز جمعه شهرستان گچساران به سخنرانی پرداخته و گفت: با انصاف رفتار کردن با مردم، ارفاق و کمک مالی به دیگران در عین تنگدستی، بسیار اجر دارد.
وی با تأکید بر «اهمیت اخلاق پسندیده انصاف و یاری رسانی به مردم» گفت: وقتی در زمان تنگدست بودید و کسی از شما کمکی خواست، اگر همان زمان بتوانید به او کمک کنید بسیار ارزشمند و اجر معنوی و دنیوی دارد.
حجت الاسلام حجازی با اشاره به گرامیداشت جنگ تحمیلی اظهار کرد: جهان مشاهده کرد که خداوند به انقلاب اسلامی در جریان جنگ تحمیلی کمک های غیبی رسانید، چرا که کشورمان در وضعیت کاملا ناآماده ای قرار داشت، در حالی که تمام جهان از شرق و غرب گرفته، قصد شکست کشور ما را داشتند.
خطیب جمعه گچساران به قدرتمندی کشور در زمینه های مختلف نظامی، علمی و ... اشاره کرد و گفت: امروز کشور ما به اندازه ای قدرتمند است که مستضعفین به وجود ایران اسلامی می نازند و مستکبرین از وجود ایران در رعب و وحشت هستند. این قدرت خدایی است.
وی بیان کرد: همه تحلیل گران سیاسی اعتراف می کنند که کشور ایران قدرتمند است و کسی نمی تواند جلوی ایران بایستد، بله، همینطور است، چرا که ما پناهگاهی داریم و دیگران ندارند و آن خداوند بزرگ است و جانشین به حق خداوند «حضرت مهدی عج» پشتیبان ما است.
حجت الاسلام حجازی اظهار کرد: آمریکا جز به شرارت مجسم است، چرا که عین «شر» است، و جز تسلط مطلق بر خاورمیانه و دنیا به چیز دیگری قانع نیست. در حالی که هر کشوری مستقل است و کشورهای دیگر باید تابع این حق باشند.
وی گفت: ایران کشوری منطقی است و قانون در آن حاکم است، قلدری دیگر کشورها را به هیچ وجه نمی پذیرد. در خصوص برجام و ادامه مذاکرات مطمئن باشید که مذاکره برای مذاکره نیست، بلکه مذاکره برای حل مشکلات و برداشتن تحریم است.
حجت الاسلام حجازی اظهار کرد: آمریکا از افغانستان خارج نشد، بلکه اخراج شد، راهی به جز اخراج نداشت.
وی گفت: اگر ایران به جریان داعش وارد نمی شد، داعش در کل منطقه خطر ایجاد می کرد، ایران بود که داعش را از بین برد نه آمریکا که آن سر دنیا است.


 


کد مطلب: 439373

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439373/مذاکره-نیست-حل-مشکلات-برداشتن-تحریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1