کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دومین روز لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاههای کشور؛

تساوی تیم فوتسال بانوان لنده مقابل حریف سرسخت سمنانی

29 شهريور 1400 ساعت 16:31

تیم فوتسال بانوان شاهین لنده در دومین روز رقابتهای فوتسال بانوان دسته دوم کشور برابر تیم ره پویان سمنان به تساوی یک بر یک دست یافت .


تیم فوتسال بانوان شاهین لنده در دومین روز رقابتهای فوتسال بانوان دسته دوم کشور برابر تیم ره پویان سمنان به تساوی یک بر یک دست یافت.
به گزارش کبنانیوز، امروز دوشنبه (29 شهریورماه 1400) تیم فوتسال بانوان شاهین لنده در دومین روز رقابتهای فوتسال بانوان دسته دوم کشور برابر تیم ره پویان سمنان به تساوی یک بر یک دست یافت .
در دومین روز شانزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته دو فوتسال بانوان کشور و از گروه سوم این رقابتها، تیم فوتسال بانوان شاهین لنده به مصاف راه پویان سمنان رفت که تلاش دو تیم در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید .
گل تیم فوتسال بانوان شاهین لنده توسط زهرا پناهی وارد دروازه تیم ره پویان سمنان شد.
شاگردان زهره عبدی در تیم شاهین لنده فردا سه شنبه 30شهریورماه استراحت دارند و روز چهارشنبه به مصاف تیم شگفتی سازان جویبار میزبان این گروه میروند.
گروه سوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور با شرکت تیم های رهپویان سمنان ،آزادی زرین آباد ،هیات فوتبال عسلویه ،آراد اهواز ،پارس ورزش گرمسار ،شاهین لنده و شگفتی سازان جویبار در استان مازنداران در شهر جویبار در حال برگزاریست .
در لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور 27 تیم در چهار گروه بصورت دوره ای با هم دیدار می کنند و از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله بعدی این رقابت ها می شوند.


کد مطلب: 439232

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439232/تساوی-تیم-فوتسال-بانوان-لنده-مقابل-حریف-سرسخت-سمنانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1