کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در استان چهارمحال و بختیاری رخ داد

(ویدئو) مسمومیت مشکوک مردم یک شهر با گاز کلر

27 شهريور 1400 ساعت 16:49

«بلافاصله با استشمام بوی کلر توسط شهرواندان و بروز مسمومیت در برخی از ساکنین، شورای تامین شهرستان شهرکرد تشکیل شد.»


نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسمومیت برخی از شهروندان به دلیل ربودن و باز کردن کپسول‌های حاوی گاز کلر در هفشجان گفت: دستگیری عاملان این حادثه در دستور کار نیروهای انتظامی قرار گرفته است.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، احمد راستینه امروز در شهرکرد گفت: شب گذشته ۲ عدد کپسول‌ حاوی گاز کلر از ایستگاه توزیع آب شرب هفشجان توسط افراد ناشناسی ربوده شده و در شمال این شهر حوالی خیابان مدرس کپسول‌ها باز و گاز کلر موجود در آن در سطح شهر پخش شد.
نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بلافاصله با استشمام بوی کلر توسط شهرواندان و بروز مسمومیت در برخی از ساکنین، شورای تامین شهرستان شهرکرد تشکیل شد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با عملکرد به موقع دستگاه‌های امدادی در بحث رفع آلودگی این حادثه تا کنون تلفاتی نداشته اما ۲ نفر از افراد مسموم شده به دلیل وخامت حالشان به بیمارستان مرکز استان منتقل شدند.راستینه اظهار داشت: در ساعات ۲ و ۳ بامداد برای جلوگیری از مسمومیت شهروندان نزدیک به محل نشت گاز در خواب اهالی مناطق شمالی شهر از خواب بیدار شده و آب شرب آن‌ها مورد بررسی عاملان مرکز بهداشت قرار گرفت که مشکلی در خصوص الودگی مشاهده نشد.
   
وی با تقدیر از همکاری مطلوب مردم شهر هفشجان در بحران ایجاد شده گفت: دستگیری عاملان این حادثه و انگیزه این اقدام در دستور کار دستگاه‌های انتظامی و امنیتی قرار گرفته است.
 


کد مطلب: 439158

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439158/ویدئو-مسمومیت-مشکوک-مردم-یک-شهر-گاز-کلر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1