تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۳۹۱۵۷
کبنا گزارش می‌دهد؛

چرا لیست دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد یک شبه تغییر کرد؟

۸
۰
تغییر یک شبه لیست دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی کهگیلویه و بویراحمد / آزمون سخت «کلانتری» در جلوگیری از تبعیض و سلایق شخصی افراد
کبنا ؛جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (شنبه 27 شهریور ماه 1400) ساعت 17 بعد از ظهر با حضور حسین کلانتری استاندار این استان برگزار می‌شود و در این جشنواره از دستگاه‌های برتر در شاخص‌های عمومی و تخصصی تجلیل می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز، ابهاماتی در خصوص این جشنواره به وجود آمده و همین امر موجب پیگیری موضوع از سوی این پایگاه خبری شده است. از طرفی با مطلعان گفت و گوهایی صورت گرفته و عده‌ای با این پایگاه خبری مبنی بر این ابهامات تماس گرفته شده است. به جهت پاسخ دهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با وی تماس‌هایی گرفته شد ولی پاسخی از سوی او داده نشد.
از قرار معلوم، طبق نامه‌ی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد دستگاه‌های برتر مشخص شده‌اند و به مدیران ادارات برتر نیز این موضوع ابلاغ شده است. با این حال گویا جشنواره شهید رجایی بدون دعوت از دستگاه‌های برتر برگزار خواهد شد. اینگونه به نظر می‌رسد؛دستگاه‌هایی که بر پایه شاخص‌های این جشنواره به عنوان ادارات برتر تعیین شدند از لیست خط خورده‌اند و دستگاه‌های دولتی دیگری جایگزین شدند.
خبرهای واصله به خبرنگار کبنا نیوز از سوی بعضی مدیران این حقیقت را نشان می‌دهد که سلایق و منویات شخصی جای ضوابط و قوانین را گرفته است. گفته می‌شود؛ معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که نقش مستقیمی در تعیین ادارات برتر دارد در تغییر این لیست نقش داشته‌اند که این دو نفر باید در این خصوص شفاف سازی کنند.
این نشست با وجود این ابهامات، بدون حضور رسانه‌های آزاد برگزار می‌شود.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد که بعضی از سلامت نفس و دینداری او سخن می‌گویند؛ باید به این قضیه ورود کند و در صورتی که تخلفی انجام گرفته، برخورد قانونی داشته باشد.
به گزارش کبنا، لیست اصلی دستگاه‌های برتر در بازه‌ای طولانی و بر اساس شاخص‌های جشنواره بصورت دقیق، مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده‌اند، بر اساس شواهد، به اصطلاح یک شبه این لیست تغییر کرده است، اگر خدای نکرده تخلفی از سوی دستگاه‌های مربوطه صورت گرفته باشد، مسئولان باید پاسخگوی اعتماد مردم باشند.
مستندات در این پایگاه خبری موجود است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

منصف
Iran, Islamic Republic of
مثلا؛ کار شاخص کانون پرورش... چیه؟؟ ..
Iran, Islamic Republic of
کبنا خیلی هوشیاری، مدیر برتری که لیسانس گیاه شناسی داره و تازه از بین ۸ نفری که میتونستن ۲ نفرشون عضو شورای عالی استاندارد استان باشن با هماهنگی اونم تلفنی و بدون دعوت از بقیه افراد و در نظرگرفتن ملاحظات، دونفر رو حکم زدن که یکیشون استاد راهنما و یکی شون استاد مشاور کارمند اداره بوده، خودشم همین جوری مدیر برتر شده
جالبتراین هست که خیلی ازاین دستگاههاهیچگونه اسنادی بارگذاری نکردندامادرکمال تاسف ازآنها تقدیرشده.ازجمله بنیادمسکن،شرکت غله،شرکت گاز،شرکت برق،تعزیرات،کانون پرورش فکری،محیط زیست،منابع طبیعی.............
محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تعجب است میگن محیط زیست برتر شده به خدا دروغه
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم درسته خاکستر شدن تمامی محیط زیست استان را بوسیله آتش سوزی ندیدید؟ اگر این پیشرفت نیست پس چیست پیش بسوی کویر شدن. ضمنابالای ارم ها را واگذارکردن تمام بلوط ها قطع شده تبدیل به آپارتمان شده.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
واقعا بی عدالتی باید بررسی بشه و محیط زیست حذف بشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
از اصول ايمان حق گويي و پرهيز از تغيير راي بنا به شرايط روز است
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما دقیقا همین است که اشاره فرمودید یک شبه همه یز عوض می شود
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1