تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۴۳۹۱۲۹
در خطبه های نماز جمعه چیتاب مطرح شد

با وجود این مدیران باید به آینده دولت جدید خوشبین بود

۱
۱
با وجود این مدیران باید به آینده دولت جدید خوشبین بود
کبنا ؛خطیب جمعه کبگیان پرداختن به فوریتهای خدمتی (کنترل بازارو تورم) را نیز از خصیصه یک دولت انقلابی برشمرد و گفت: بازگشت اعتماد مردمی در شرایط فعلی در گِـرُوِ تحرکاتی امثالِ؛ کنترل بازار بورس ومهیاشدن قیمت مقطوع زیر ساخت مسکن درسایه کاهش گرانی‌هاست.
به گـزارش کبنا، حجت الاسلام سیدفرج الله پـژمان امام جمعه کبگیان درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی وپرهیز از گناه با اشاره به مسئله سفر اُخـروی انسان و بروز خطرهای احتمالی بین راه که نتیجه رفتار و کردارهای دنیَـویست، با هشدار به مسئله غیبت کردن و پیامدهای خطر این گناه کبیره گفت: در پیشگاه خداوند عَمَلِ انسانی که غیبت می‌کند به مثابه خوردن گوشت برادر مُـردَهِ خُود در هنگام تشییع جنازه هست، لذا چون حق الناس هست تا انسان از مخاطبش حلالیت نطلبد نَـه دُعایَش مُستَجاب وَنَـه گناهش بخشیده خواهد شـد.
وی دفاع از فرد غیبت شونده، تذکـربه فرد غیبت کننده و نهایتاً ترک مجلس غیبت را عامل عدمـ شراکت در مجالس گناه عظیم غیبت برشمرد. این خطیب با اشاره به رویکرد دولت جدید مطالبه رهبری در خواستگاه نخبگان دلسوز مردم را باعث تقویت اعتماد عمـومی برشمرد.
سید فرج الله پژمان، گسترش عدالت در تمامی زمینه هابا رفع تبعیض و حذف فاصله طبقاتی راعامل تقویت اعتماد در جامعه دانست وگفت: حضور مسئولان دربین مردم باعث قدرت تعامل و ارتباط مردم و مسئولان می‌شود.
وی پرداختن به فوریتهای خدمتی (کنترل بازارو تورم) را نیز از خصیصه یک دولت انقلابی برشمرد و گفت: بازگشت اعتماد مردمی در شرایط فعلی در گِـرُوِ تحرکاتی امثالِ؛ کنترل بازار بورس ومهیاشدن قیمت مقطوع زیر ساخت مسکن درسایه کاهش گرانی‌هاست.
این خطیب جمعه ضمن تشکر از مهندس رَزمه مدیر برق شهرستان بویراحمد در قبال خدمترسانی به بخش کبگیان در زمینه روشنائی معابر، خیابان‌ها نیز گفت: این برادر بزرگوار اول مهر را وعده کردند تا مشکل روشنائیهای خیابان‌های شهر چیتاب، پایه گزاری گلزار شهدا و حسینیه حضرت رقیه در کنارترمیم شبکه فرسوده برق بخش را حل کنند.
وی تصریح کرد: وقتی مدیرانی امثال جناب رزمه (برق شهرستان) و پایدار و نصیری در (راه شهرستان و استان) در قبال قول دادن‌ها باحضور به موقع صادقانه در خدمت به مردم گام بر می‌دارند باید به آینده دولت جدید امیدوار بود ونظیر چنین مدیرانی باید لقب جهادی وانقلابی داد.
خطیب جمعه کبگیان باتشکر از حضور حجت الاسلام و المسلمین وحدانی فر امام جمعه کهگیلویه بزرگ در نماز جمعه چیتاب هم گفت: برادری مؤمن فرهیخته‌ای که سابقه خطابت جمعه درخشانش در بخش کبگیان با درصد بالای رضایت مردمی باعث شد بعنوان خطیب جمعه کهگیلویه بزرگ انتخاب شود نشان از خطیبی قدرتمند وباصلابت دارد که شورای سیاستگزاری سکان خطابت جمعه کهگیلویه بزرگ را به ایشان سپرد و نیاز به تمجید ماها ندارد.
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خــبرنگار: اسماعیل رسامـ٫.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این مدیران محترم بزرگوار ازمدیران دولت تدبیرامید ومردمی هستن که جوایگوی تلفن وحضوری ارباب رجوع هستن خدانگهدارشان هنوزمدیران دولت سیزدهم نیامدن خداکند راه این عزیزان راادامه بدن
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1