کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تفسیر قرآن؛

آیت الله ملک حسینی: هر حرفی را نپذیریم، تفحص کنیم+ کلیپ

24 شهريور 1400 ساعت 21:26

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در تفسیر آیه ۶ سوره مبارک حجرات گفت: دروغ پردازی و شایعه سازی گناهی بزرگ است و پیامد آن مصائب فراوان اجتماعی دارد که مصیبت امروز ماست.


آیت الله ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در تفسیر آیه ۶ سوره حجرات گفت: دروغ پردازی و شایعه سازی گناهی بزرگ است و پیامد آن مصائب فراوان اجتماعی دارد که مصیبت امروز ماست. دروغ گفتن گاه ساده است اما فاسقان گاه دروغ می پردازند و می سازند.
به گزارش کبنانیوز، آیت الله ملک حسینی اظهار کرد: دروغ گفتن یک سخن و دروغ سازی سخنی دیگر است و این در جامعه فتنه ایجاد می کند  این پیامد فتنه بار، برای جامعه بسیار وحشتناک است و زندگی ها را به خطر می اندازد و آبروها را می برد و کینه را در دل ها روشن می کند که شاید جامعه را آبستن جنگ و فتنه هایی بدتر از جنگ کند. اینها همه از یک دروغ ساختن است.
جامعه ای که بر پایه صدق و صداقت باشد و راستی و درستی در آن حاکم باشد،این جامعه ،جامعه عاقل و صاحب اندیشه است و نادانی و جهالت در آن راه ندارد .
این آیه توضیح داده تا ما راه خروج از این فتنه را یاد بگیریم و هر حرفی را نپذیریم، تفحص کنیم ،درست را از نادرست و راست را از ناراست تشخیص دهیم.
 


کد مطلب: 439044

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439044/آیت-الله-ملک-حسینی-حرفی-نپذیریم-تفحص-کنیم-کلیپ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1