تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۴۳۸۹۵۰

توزیع کتاب‌ های درسی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

۰
توزیع کتاب‌ های درسی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع کتاب ‌های درسی در هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم از روز (شنبه) در این استان آغاز شد و تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ نیز ادامه دارد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، هادی زارع پور اظهار داشت: دانش‌ آموزان کهگیلویه و بویراحمد می توانند با مراجعه به مدرسه محل  تحصیل خود کتاب ‌های درسی را تحویل بگیرند.
وی افزود: علاوه بر این دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد می‌ توانند کتاب های درسی را از طریق سامانه ملی به نشانی اینترنتی   irtextbook.ir خریداری کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آن عده از دانش ‌آموزان این استان که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده‌ اند تا ۳۱ شهریورماه امسال فرصت دارند نشانی آن را اصلاح کنند.
زارع پور عنوان کرد: آن عده از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد که تاکنون نسبت به نام نویسی و سفارش برای دریافت کتاب های درسی  اقدام نکرده اند ۱۰ روز دیگر و تا ۳۰ شهریورماه امسال فرصت دارند.
وی ابراز داشت: قیمت کتاب های درسی هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سال قبل به  طور میانگین ۲۵ درصد افزایش داشته است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1