کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عشایر ابراز نارضایتی کردند؛

تعلل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد در تحویل پنل‌های خورشیدی به عشایر چرام

21 شهريور 1400 ساعت 19:08

عشایر شهرستان چرام نسبت به عدم تحویل پنل های خورشیدی به این عشایر ابراز نارضایتی کردند.


عشایر شهرستان چرام نسبت به عدم تحویل پنل های خورشیدی به این عشایر ابراز نارضایتی کردند.
به گزارش کبنانیوز از چرام؛ توزیع پنل های خورشیدی در استان کهگیلویه و بویراحمد در اکثر شهرستان ها انجام شده ولی عشایر شهرستان چرام همچنان مورد بی مهری شرکت توزیع برق استان قرار گرفته اند.
تعدادی از عشایر شهرستان چرام در بخش مرکزی در گفت و گو با با خبرنگار کبنا با ابراز نارضایتی از عدم تحویل پنل های خورشیدی بیان کردند که در سال 99 هزینه 10درصدی سهم عشایر را جهت دریافت پنل خورشیدی برای تامین برق واریز کردیم، اما همچنان شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تحویل آنها تعلل و تبعیض روا می دارد.
یکی از این عشایر گفت: در حالی‌که اکثر شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت پنل های خورشیدی استفاده می کنند اما عشایر محروم و مظلوم شهرستان چرام در رده آخر تحویل پنل خورشیدی هستند.
وی افزود: امیدواریم مدیران شرکت توزیع برق و عشایر استان صدای عشایر شهرستان چرام بشنوند و فارغ از نگاه منطقه ای و‌ بدور از تبعیض حق عشایر چرام را ادا کنند‌.
این عشایر بخش مرکزی چرام با گلایه از مدیران شرکت توزیع برق و عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد خواستار تحویل این پنل های خورشیدی جهت رفع مشکلات خود جهت تامین برق شدند.
براساس این گزارش پنل های خورشیدی قابلیت تولید 100وات برق را دارند به طوری که حداقل یک لامپ کم مصرف؛ شارژ چراغ قوه و گوشی همراه را تامین می کند و این پنل ها جزو ضروریات و برای رفاه حال زندگی عشایر محسوب می شوند.


کد مطلب: 438935

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438935/تعلل-شرکت-توزیع-برق-کهگیلویه-بویراحمد-تحویل-پنل-های-خورشیدی-عشایر-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1