تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : ۴۳۸۹۳۲
کبنا گزارش می‌دهد

( فیلم ) آخرین اقدامات بنیاد مسکن در شهر سی‌سخت از زبان نیکزاد

۰
( فیلم ) آخرین اقدامات بنیاد مسکن در شهر سی‌سخت از زبان نیکزاد
کبنا ؛رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  گفت: ۲۸۰ واحد در سی‌سخت به بهره‌برداری رسیده است.
به گزارش کبنا، اکبر نیکزاد که امروز یکشنبه 21 شهریور ماه 1400، برای بازدید از مناطق زلزله‌زده به سی‌سخت سفر کرده ضمن قدردانی از همه مسئولان در کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده گفت: حق مردم ایران اسلامی خیلی بالاتر است، معتقدیم مردم باید بهترین زندگی، خانه و امکانات را داشته باشند، البته باید قدردان داشته‌هایمان هم باشیم.

بیشتر بخوانید:

سفر نیکزاد به کهگیلویه و بویراحمد / بازدید از شهر زلزله‌زده سی‌سخت

 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به روحیه کمک و امدادرسانی مردم ایران گفت: هر وقت در گوشه‌ای از کشور حادثه و بلای طبیعی رخ داده این مردم هستند که بلافاصله شروع به کمک و امدادرسانی می‌کنند و اخبار آن حادثه را پیگیر هستند که چه شده است.
 نیکزاد بیان کرد: از طرف دیگر مسئولان هم شروع به کمک و بازسازی می‌کنند ما باید قدر این نعمت را بدانیم. دولت‌ها عوض می‌شوند که این از برکات نظام است آنچه مهم است خدمت به مردم به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب است.
 وی با بیان اینکه همه خدمت‌گزاران مردم عزیز هستند، گفت: همه مسئولان در حوادث با جان و دل پای کار هستند. نظام کار را به جای رسانده که مسئولان برای خدمت به مردم رقابت می‌کنند.
 نیکزاد ضمن قدردانی از اقدامات و پیگری‌های مرحوم علیرضا تابش در حادثه زلزله سی‌سخت گفت: نزدیک ۲ هزار واحد در کمتر ار ۵ ماه احداث می‌شود که این کار بزرگی است.



 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با قدردانی از پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان گفت: آقای فتاح مقدار مشخصی سیمان به صورت بلاعوض به سی‌سخت کمک کرده ستاد اجرایی کمک و دولت وام و بلاعوض اختصاص داد.
 وی با اشاره به پای کار بودن نظام مهندسی گفت: نظام مهندسی تلاش می‌کند که خانه‌ها فنی ساخته شود و بنیاد بتن با تمام توان در حال تامین بتن است.
 وی با اشاره به لزوم نظارت بر وام‌ها و تسهیلات بلاعوض در سی‌سخت گفت: پیگیر افزایش تسهیلات و بلاعوض هستیم، البته تصور نشود اگر تسهیلات و بلاعوض افزایش یابد آن کسانی که خانه خود را ساخته از تسهیلات و بلاعوض جدید بهره‌مند خواهند نخواهد شد.
 نیکزاد بیان کرد: بنیاد مسکن هر متر مربع خانه در سی‌سخت را با ۲.۵ میلیون تومان می‌سازد که باید این موارد و خدمات به اطلاع مردم رسانده شود.
اکبر نیکزاد بیان کرد: یک هزار و ۱۱۲ واحد مسقف شده و ۵۸۰ واحد نیز دیوارچینی شده است.
وی ادامه داد: کمیسیون عمران مجلس پیگیر ساخت و ساز در سی‌سخت است و تاکیدها مبنی بر اتمام واحدها تا قبل از فصل سرما است.



 وی با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی برای احداث معابر داده شود، گفت: تیم قوی سازه‌ای و معماری برای پروژه‌های بلند مدت بنیاد مسکن فعالیت دارند که چند نفر از اساتید دانشگاه یاسوج از سرگروه‌های این تیم است لذا توصیه می‌کنیم از این ظرفیت استفاده کنید.
    
نام شما

آدرس ايميل شما

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
فایل های مرتبط
1