تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۴۳۸۹۲۹
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

2 بیمار کهگیلویه و بویراحمدی تسلیم کرونا شدند

۰
2 بیمار کهگیلویه و بویراحمدی تسلیم کرونا شدند
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 911 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته دو بیمار جان خود را از دست دادند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (21 شهریورماه 1400) دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ٣٦٨ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 202 نفر مبتلای قطعی و 33 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 66805 مورد گزارش شده است.
وی اضافه کرد: از 887 جواب نمونه pcr  دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت، حدود  ٤٣ درصد موارد مثبت بودند و به ترتيب در بويراحمد، گچساران و کهگیلویه بیشترین موارد مثبت را داشتند. همچنین از 391 نمونه رپید تست 15 درصد مثبت و بهمئی، کهگیلویه و دنا بیشتر مبتلایان را داشتند.
یزدان پناه گفت‌: در این شرایط به جز اینکه بحث سلامت خود فرد مطرح است، سلامت و مسئولیت اجتماعی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین مردم باید همچنان به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توجه کنند که جز با همراهی و مشارکت مردم نمی‌توان به مقابله جدی با کرونا امیدوار بود.همچنين با توجه به احتمال در پيش بودن موج  و يا موج هاي بعدي كرونا، لازم است كه واكسيناسيون با سرعت بيشتري انجام شود كه در موج و يا موج هاي بعدي آسيب كمتري به سلامت مردم  وارد شود. لذا همكاري و مشاركت مردم و ترغيب همگاني به تزريق واكسن وظيفه همگاني است.
نام شما

آدرس ايميل شما

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1