تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۴۳۸۸۹۶
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان؛

فضای مجازی در رصد کامل و شناسایی اقدامات مجرمانه

۰
فضای مجازی در رصد کامل و شناسایی اقدامات مجرمانه
کبنا ؛
نشست كارگروه فضاي مجازي استان با حضور رؤسا و نمايندگان مراجع قضايي، امنيتي و انتظامي استان، در سالن جلسات دادسراي عمومي و انقلاب مركز استان برگزار گردید.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حمید نادریان معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این نشست اظهار کرد: در اين جلسه، روسا و نمايندگان مراجع امنيتي و انتظامي گزارشات اقدامات صورت گرفته و نتيجه مصوبات جلسات گذشته را در قالب گزارش عملكردي ارائه نمودند.
وی گفت: یکی از موارد بررسی شده، نظارت و رصد فضای مجازی بوده، که مقرر گرديد مراجع امنیتی و اطلاعاتی به منظور شناسایی اقدامات مجرمانه ارتکابی در این فضا، بصورت مستمر بر آن نظارت ویژه را در دستور كار خود قرار دهند و گزارشات اقدامات به نحو جامع به مرجع قضايي و در جلسات آتي كارگروه ارائه نمايند.
نادریان در خصوص شناسایی مزارع غیرمجاز استخراج رمز ارز اظهار داشت: در همین زمینه تیم فنی تخصصی تشکیل و دستورات قضایی لازم جهت جمع آوری این مزارع صادر و اهتمام ويژه اين تيم متخصص در دستور کار قرار گرفته است.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با ابراز اینکه با هرگونه تبلیغات غیرمجاز و غیرمتعارف در فضای مجازی برخورد قاطع می شود افزود: صنوف مختلف و مشاغل غیررسمی در فضای مجازی، اجازه تبليغات غير مجاز با استفاده از تصاوير موهوم و خلاف عفت و اخلاق عمومي در فضای مجازی را ندارند.
نادریان در پایان گفت: تشكيل گروه واكنش سريع با هدف مقابله با شبهات و جنگ رواني ايجاد شده در فضاي مجازي استان و توليد محتواي مناسب نیز از دیگر مصوبات این نشست بود. ضمن اينكه گزارش و آثار مطلوب اقدامات اين كارگروه استاني، به تدريج اطلاع رساني عمومي خواهد گرديد.
نام شما

آدرس ايميل شما

چین بزرگترین برنده سیاست آمریکا پس از ۱۱ سپتامبر

چین بزرگترین برنده سیاست آمریکا پس از ۱۱ سپتامبر

«نخبگان سیاسی آمریکا به جای اینکه در اتومبیل تاریخ روی صندلی راننده بنشینند، با گذشت ...
گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

شهادت فهيم دشتي با واكنش‌هاي بسياري ميان كاربران افغان و ايراني روبه‌رو شد. فهيم دشتي ...
مبارزه با تورم، با دستان خالي

مبارزه با تورم، با دستان خالي

از آنجايي که تورم توليدکننده در فصل بهار سال جاري به بالاترين طي 5 سال اخير رسيده، مي‌توان ...
1