تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۴۳۸۸۹۰
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

2 کهگیلویه و بویراحمدی قربانی کرونا شدند

۰
2 کهگیلویه و بویراحمدی قربانی کرونا شدند
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۰۹ نفر افزایش یافت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (20 شهریورماه 1400) پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۳۸۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونا در استان بستری، که از این تعداد ۱۹۹ بیمار مبتلای قطعی کرونا و ۳۴ بیمار هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند.
پرویز یزدان پناه ادامه داد: از مجموع ۸۰۴ نمونه PCR از آزمایشگاه سلولی مولکولی در شهر‌های یاسوج و دهدشت ۲۶ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، و گچساران گزارش شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۶۶ هزار بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.
یزدان پناه از مردم استان خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفر‌های غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرمستانها، بوستان‌ها و بازار خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

شهادت فهيم دشتي با واكنش‌هاي بسياري ميان كاربران افغان و ايراني روبه‌رو شد. فهيم دشتي ...
مبارزه با تورم، با دستان خالي

مبارزه با تورم، با دستان خالي

از آنجايي که تورم توليدکننده در فصل بهار سال جاري به بالاترين طي 5 سال اخير رسيده، مي‌توان ...
بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

محققان در مطالعات اخیر خود تاکید کردند آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند ...
1