کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در اینستاگرام؛

سیدناصر حسینی‌پور: تکلیف واگذارکنندگان و دریافت‌کنندگان زمین‌ها را روشن خواهیم کرد

17 شهريور 1400 ساعت 22:51

سیدناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت توضیح داد: بعد از انقلاب اسلامی صدها هکتار زمین از طریق منابع طبیعی، امور اراضی، هیأت هفت نفره و... به افرادی در قالب طرح‌های مختلف واگذار گردید. لازم است متذکر شوم که اکثر این واگذاری‌ها به ناحق انجام شده است. اکنون ما برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زاییِ عام‌المنفعه با مشکل کمبود زمین روبرو هستیم.


سیدناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به واگذاری بی‌حساب و کتاب زمین‌های ملی به افراد اشاره کرد و نوشت: بعد از انقلاب اسلامی صدها هکتار زمین از طریق منابع طبیعی، امور اراضی، هیأت هفت نفره و... به افرادی در قالب طرح‌های مختلف واگذار گردید. لازم است متذکر شوم که اکثر این واگذاری‌ها به ناحق انجام شده است. اکنون ما برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زاییِ عام‌المنفعه با مشکل کمبود زمین روبرو هستیم.
نهادهای مربوطه موظفند در اسرع وقت مقدار زمین و همچنین اسامی دریافت‌کنندگان اراضی و نتیجه طرح‌ها را در طول این ۴۲ سال معرفی نمایند.
مطمئن باشید از طریق مجاری قانونی و بر اساس وظایف نظارتی‌ام، تکلیف واگذارکنندگان و دریافت‌کنندگان این زمین‌ها را روشن خواهیم نمود.


 


کد مطلب: 438777

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438777/سیدناصر-حسینی-پور-تکلیف-واگذارکنندگان-دریافت-کنندگان-زمین-ها-روشن-خواهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1