تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : ۴۳۸۶۹۴
دادستان یاسوج عنوان کرد

جزئیات نزاع خیابانی و تیراندازی در شهر یاسوج

۲
۲
جزئیات نزاع خیابانی و تیراندازی در شهر یاسوج
کبنا ؛دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عوامل نزاع و درگیری در مرکز شهر یاسوج در کمتر از ۴ ساعت توسط سبزپوشان نیروی انتظامی خبر داد.
سید علی ملک حسینی گفت: امروز گزارش درگیری خیابانی در نزدیکی شهرداری یاسوج گزارش شد که فیلم آن نیز در فضای مجازی منتشر شد.
وی اظهار کرد: در این حادثه تعدادی با استفاده از سلاح سرد و گرم اقدام به ضرب و شتم و ایجاد ناامنی و وحشت در یکی از خیابان های اصلی شهر کردند موضوع در دستور کار قرار گرفت که با حضور به موقع افسران و کارآگاهان پلیس اطلاعات و امنیت اجتماعی و پلیس آگاهی استان متهمین شناسایی و در کوه‌های اطراف شهر دستگیر شدند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با هشدار به کسانی که اختلافات شخصی خود را به خیابان ها و حریم  امنیت جامعه می کشانند، تاکید کرد: امنیت پایدار و آسایش عمومی خط قرمز دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است و قطعاً کمترین مجازات برای هنجارشکنان تحمل حبس پشت میله های زندان خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
اشدمجازات برای مخلان نظم وامنیت
حسن
Iran, Islamic Republic of
کدوم زندان .منظورتون همین کنار مادوان سفلی است .که بزهکاران و اوباش روزها میان بیرون خلافشونو چند برابر قبل انجام میدن و شب را به فروش مواد مخدر و غیره به چند برابر قیمت صبح میکنندتا دوران محکومیتشان تمام شود .البته عده ای هم از آنها اظهار دارند که وقتی دوران زندانشان تمام شده نونشون آجر شده .این مطلب جهت آگاهی نیروهای دلسوز اداره اطلاعات کشور بوده وبه امید کندوکاو موضوع در تمام زندانهای کشور خصوصا زندان یاسوج که چه عرض کنم محل کسب اوباش وتهیه خبر از طرف یه رسانه واقعا انقلابی و دلسوز مثل کبنانیوز شجاع و....
گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

شهادت فهيم دشتي با واكنش‌هاي بسياري ميان كاربران افغان و ايراني روبه‌رو شد. فهيم دشتي ...
مبارزه با تورم، با دستان خالي

مبارزه با تورم، با دستان خالي

از آنجايي که تورم توليدکننده در فصل بهار سال جاري به بالاترين طي 5 سال اخير رسيده، مي‌توان ...
بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

محققان در مطالعات اخیر خود تاکید کردند آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند ...
1