کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد؛

حکم عوامل نزاع اخیر یاسوج در کمترین زمان صادر می شود

15 شهريور 1400 ساعت 16:18

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از برخورد قاطع و سریع با عوامل نزاع اخیر یاسوج خبر داد.


رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از برخورد قاطع و سریع با عوامل نزاع اخیر یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، رئیس کل دادگستری این استان در خصوص نزاع اخیر شهر یاسوج و نوع برخورد دستگاه قضایی با متهمان چنین اعمال مجرمانه‌ای گفت: دستگاه قضایی نسبت به هر عمل مجرمانه با حساسیت تمام وارد عمل شده و به صورت جدی و در اسرع وقت با مجرمان در هر لباس و با هر نوع گرایش و در هر منطقه به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.
حسن نگین‌تاجی افزود: بر همین اساس هفتمین مرحله طرح امنیت اجتماعی را با حضور میدانی و با مشارکت نیروی انتظامی در استان آغاز کردیم و برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش، خودروهای پلاک مخدوش، کافی شاپ‌های متخلف خواهیم داشت و قاضی مسعودی نیز حضور میدانی در این خصوص دارد.
وی در پاسخ به این سوال که رسیدگی به نزاع اخیر یاسوج چه زمان طول خواهد کشید تا درس عبرتی برای مجرمان دیگر باشد ادامه داد: شما را به پرونده چرام ارجاع می‌دهم که تنها ظرف ۴ ماه کیفرخواست آن صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مجرمان خشن بدانند که از هر نوع تسهیلاتی در زندان محروم خواهند بود و از مرخصی و سایر تسهیلات خبری نیست.
وی گفت: دستگاه قضایی استان با اشراف کامل و جدیت و قاطعیت درس عبرتی به اراذل و اوباش و عربده کشان و کسانی خواهد داد که از سلاح گرم و سرد استفاده می‌کنند.
نگین‌تاجی با بیان اینکه نزاع اخیر یاسوج، مربوط به اختلاف ملکی بوده و برخی عوامل دستگیر شده و یک نفر نیز فراری است تاکید کرد: پس از تفهیم اتهام و تکمیل پرونده در سریع ترین زمان ممکن حکم این پرونده صادر خواهد شد.


کد مطلب: 438689

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438689/حکم-عوامل-نزاع-اخیر-یاسوج-کمترین-زمان-صادر-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1