کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بنا به شنیده‌ها؛

استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد رئیس بنیاد مسکن می شود؟

15 شهريور 1400 ساعت 12:36

بنا به شنیده‌ها منابع موثق تایید می کنند که حکم " اکبر نیکزاد " برای ریاست بنیاد مسکن کشور نهایی شده و قرار است فردا ابلاغ شود.


بنا به شنیده‌ها منابع موثق تایید می کنند که حکم " اکبر نیکزاد " برای ریاست بنیاد مسکن کشور نهایی شده و قرار است فردا ابلاغ شود.
به گزارش کبنانیوز، یک کانال تلگرامی مدعی شده که علی نیکزاد نائب رئیس اول مجلس لابی سنگینی را برای ورود برادرش به بنیاد مسکن و کسب ریاست آن آغاز کرده، که بر اساس اخبار رسیده به دست مان مشخص شده که وزیر راه نیز برای این انتصاب تلاش می‌کند.
پس از فوت " علیرضا تابش " رئیس سابق بنیاد مسکن کشور به علت کرونا ، این نهاد انقلابی مدتی با سرپرستی اداره می شد که با استقرار کابینه جدید دولت سیزدهم بنظر می رسد موضوع ریاست این نهاد مهم در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد .
بنا به شنیده‌ها، منابع موثق تایید می کنند که حکم مهندس " اکبر نیکزاد " برای ریاست بنیاد مسکن کشور نهایی شده و قرار است فردا ابلاغ  شود.
اکبر نیکزاد متولد ۱۳۴۸ در شهر ثمرین اردبیل،  استاندار سابق استان اردبیل ، استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد ،رئیس بازسازی ستاد تهران در زلزله بم ، رئیس بنیاد مسکن اراک، شهردار اردبیل و معاون استاندار قزوین نیز بوده‌ است.
وی هم اکنون مدیرعامل شرکت نوسازی  و عمران اکباتان از شرکت های تابعه بنیاد مسکن کشور است.

 


کد مطلب: 438677

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438677/استاندار-اسبق-کهگیلویه-بویراحمد-رئیس-بنیاد-مسکن-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1