تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۳۴
کد مطلب : ۴۳۸۵۸۵
امام جمعه موقت گچساران:

دولت سیزدهم و مدیران آن باید نماد شفافیت و صداقت باشند

۰
صف مرغ در شأن مردم نیست
کبنا ؛امام جمعه موقت گچساران با اشاره به عدم تحقق وعده‌های دولت قبل گفت: دولت سیزدهم و مدیران آن باید نماد شفافیت و صداقت باشند.
 به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علیرضا صفایی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: امروز به روایتی شهادت زین العابدین علیه السلام است و این روز را تسلیت عرض می‌کنم، امام سجاد (ع) اهل کمک و خدمت به نیازمندان بود وقتی می‌خواستند صدقه‌ای بدهند از همان چیزی که داشتند، آنهم به طور پنهانی این کار را انجام می‌دادند.
 وی بیان کرد: بیماری کرونا یکی از مصیبت‌های است که مردم جهان را گرفتار کرده و امروز در جهان بیش از 5 میلیون نفر براثر کرونا جان باخته‌اند، در ایران ما نزدیک به 109 هزار نفر نیز جان باخته‌اند بنابراین همه باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم و از خداوند می‌خواهیم که همه بیماران را شفای عاجل عنایت بفرمایند.
 امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: هم مرض و هم شفا دست خداوند است، باید از خداوند طلب عفو و توبه کنیم، بنابراین کشورهای پیشرفته دنیا مردمانشان را چند دز واکسینه کرده‌اند در حالی که خبری از بهبودی کامل نیست و همان کشورها همچنان در رتبه اول مرگ و میرقرار دارند.
 حجت‌الاسلام صفایی عنوان کرد: باید بر خدای عالم توکل و از اهل بیت علیهم السلام هم توسل جست و دوا و شفا خواست، هرچند همه باید اهل رعایت باشیم تا نجات پیدا کنیم.
 وی گفت: در کشورمان مسئله واکسیناسیون بایستی شتاب گیرد که تاکنون بالغ بر 28 میلیون دز واکسن وارد شده که آمار کمی است و باید همت جدی براین موضوع شود.
 خطیب جمعه گچساران خاطرنشان کرد: در دولت قبل وعده‌هایی داده شد که در شهریور ماه بیش از 50 میلیون نفر واکسینه می‌شوند اما این وعده‌ها همچون دیگر وعده‌ها تحقق پیدا نکرد اگر چه باید با مردم با صداقت صحبت می‌کردند که انشاءالله این دولت جدید هم با صداقت و شفافیت کامل نیز برخورد و تلاش کنند چه از داخل چه از خارج واکسن تهیه کنند.
 حجت‌الاسلام صفایی بیان کرد: متاسفانه برخی هموطنان اعتقادی به واکسیناسیون ندارند اما مقام معظم رهبری هر دو دز واکسن، آنهم واکسن ایرانی را دریافت کردند که این خود الگویی ارزشمند برای جامعه ماست.
 وی افزود: آن‌هایی که شرایط واکسن زدن را دارند هم برای سلامت خودشان و هم برای سلامت جامعه باید این مهم را انجام دهند، باید توجه داشت که در شهر ما هفته‌ای که گذشت روزی هفت نفر جان باخته کرونایی داشته‌ایم.
 امام جمعه موقت گچساران گفت: رهبر انقلاب در دیدار با اعضای هیات دولت فرمودند که هرجا کار را منوط به غرب کردید ناموفق بودید و هر جا هم بدون اعتماد به غرب بود کارها هم پیش رفت. بنابراین باید توکل برخدای بزرگ کنیم و اعتمادمان به غرب و دشمن نباشد چرا که از دشمن چیزی جز عداوت و دشمنی نیست چرا که دشمن حتی حاضر به دادن واکسن نشد و تحریم کردند و تا زمانی که واکسن داخلی تولید نشد اینها هم کوتاه نیامدند و این نتیجه اعتماد به آمریکاست.
 صفایی ادامه داد: آمریکایی‌ها هر جا پا گذاشتند جز فساد و تباهی چیزی باقی نگذاشتند و دیدید که با حقارت و ذلت تمام افغانستان را ترک کردند و جز کشتار هیچ ارمغانی دیگری برای مردم افغانستان نداشتند.
 وی اضافه کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری اعتماد مردم با عمل به وعده‌ها محقق خواهند شد، مردم مشکلات، گرانی‌ها و بدبختی‌ها دیدند اما راه حل ندیدند که باید اعتماد این مردم را جلب کرد و امیدواریم دولت جدید بتوان هرچه زودتر مشکلات را مرتفع کنند.
 حجت الاسلام صفایی اظهار کرد: متاسفانه همچنان می‌بینیم که در خیایان‌ها مردم برای خرید مرغ باید در صف بایستند آنهم با قیمت‌های گران که مسئولین باید به فکر بیافتند و این مشکلات را حل کنند چرا که این مردم شایسته تعریف و تمجید هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

محققان در مطالعات اخیر خود تاکید کردند آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند ...
صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

ذبیح‌الله خداییان در اولین نشست خبری خود به‌عنوان سخنگوی قوه قضائیه، در پاسخ به سؤالات ...
اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران از اجرایی شدن طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ...
1