تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : ۴۳۸۵۸۱
پاسخ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به سید ناصر حسینی‌پور؛

یزدان‌پناه در خواست نماینده گچساران و باشت را نپذیرفت؛ درخواست‌تان تخلف محسوب می‌شود / فکر می‌کردم اقناع شده‌ای

۶۷
۳
یزدان‌پناه در خواست نماینده گچساران و باشت را نپذیرفت؛ درخواست‌تان تخلف محسوب می‌شود / فکر می‌کردم اقناع شده‌ای
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پاسخ به مطلب منتشر شده در صفحه مجازی سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شریف گچساران و باشت جوابیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید:


نامه‌ی سید ناصر حسینی‌پور به پرویز یزدان‌پناه

به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ در متن جوابیه‌ی پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است:
 جناب آقای سید ناصر حسینی
 نماینده مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی
 با سلام و تحیات؛
 امروزه پاندمی کووید ۱۹ گرفتاری زیادی را در دنیا، ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد بوجود آورده و باعث مبتلا شدن و مرگ میلیون‌ها نفر در سراسر جهان شده است.
 در این بین استان کهگیلویه و بویراحمد علی رغم شیوع و بروز بالای بیماری به همت مردم با فرهنگ استان، تدابیر مسولین استانی و وزارت بهداشت، برنامه ریزی و زحمات شبانه روزی پرسنل و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج توانسته از مرگ و میر بالای هم استانی‌های عزیز نسبت به بقیه نقاط کشور جلوگیری نماید و خوشبختانه کمترین درصد مرگ ومیر و کشندگی، بالاترین درصد نمونه گیری، بالاترین درصد غربالگری، سومین استان برتر در تزریق واکسناسیون کرونا و … را علیرغم میزان بروز بالای بیماری (دو برابر میانگین کشوری) دارد. لذا ضمن تشکر از بازدید جنابعالی از بیمارستان شهید رجایی شهرستان گچساران و پیگیری مشکلات و نیازهای آن بیمارستان و در پاسخ به پیغام منتشر شده لازم است نکاتی را جهت اطلاع خدمت شما ارائه نمایم:
  ۱_ جلسه‌ای در روز یک شنبه در حضور اینجانب با حضور معاونین درمان، توسعه، بهداشتی دانشگاه و همچنین کارشناسان مجرب معاون درمان برگزار شد و قرار شد که تیمی از دانشگاه در روز دو شنبه از بیمارستان‌های گچساران بازدید بعمل آورد و تصمیماتی از جمله اینکه سن تزریق واکسیناسیون در شهرستان گچساران، ۵ سال کمتر از بقیه نقاط استان در نظر گرفته شود و از روز دوشنبه اجرایی شود.
 ۲- تیمی متشکل از دکتر مرادی فوق تخصص اطفال و مدیر نظارت بیمارستانی دانشگاه، خانم دکتر وفاپور متخصص داخلی، دکتر علیزاده متخصص بیهوشی، دکتر پارسا فوق تخصص ریه و عده‌ای از کارشناسان درمان در روز دوشنبه به گچساران اعزام شدند و وضعیت درمان بیماران را بررسی کردند و پروتکل‌های درمانی و اندیکاسیون های بستری و ترخیص بیماران را با کادر درمان گچساران مرور کردند.
 همچنین مدیریت دانشگاه در طی حدود پانزده ماهی که شهرستانهای گچساران و باشت از نعمت داشتن نماینده محروم بوده است حداکثر حمایت را از مردم شریف این‌مناطق که قریب به صد سال سابقه شهرنشینی داشته‌اند و دارای فرهنگ غنی هستند انجام داده‌اند.
 از جمله اقداماتی مانند اتمام پروژه‌هایی همچون بیمارستان نرگسی، برطرف کردن کمبودهای تجهیزاتی بیمارستان باشت و... حمایت از نیروهای توانمند گچساران و باشت در مدیریت دانشگاه داشته است.
 همچنین بیشترین بازدید را در طی یک سال گذشته از این دو شهرستان داشته‌ایم. بی شک خدمتگزاری به این مردم فهیم برای همه ما باعث افتخار است.
 در رابطه با بازدید جنابعالی نیز موارد زیر قابل توجه است:
 ۱. جناب آقای دکتر امیر آذرگون دارای مدرک دکتری فیزیوتراپی بوده که رشته ایشان هیچ قرابت و سنخیتی با بیماری ویروسی کووید ۱۹ ندارد. ضمناً وی هیچگونه رابطه استخدامی با دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران ندارد و اینکه برای یک فرد بدون هیچ رابطه استخدامی و غیر بالینی ابلاغ رسمی زده شود برای دانشگاه تخلف محسوب می‌شود. همچنین طبق مصوبه ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه از قبل نیز قرار بر صدور ابلاغ جهت یک نفر به عنوان نماینده تام الاختیار بنده در آن شهرستان بوده است که معاون توسعه جناب آقای جلال پوران فرد به این مهم منصوب شده و به نحو احسن در این خصوص انجام وظیفه نموده است.
 ۲. حضور بنده در کسوت رییس دانشگاه جهت بازرسی و سرکشی از مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بصورت مداوم و با فاصله زمانی کوتاه از زمان شروع مدیریت صورت گرفته و در فاصله زمانی بین بازدیدهای بنده از این مراکز، معاونین، مدیران و کارشناسان دانشگاه بطور منظم و مؤثر در تمام شهرستان‌ها و خصوصاً شهرستان‌های گچساران و باشت (در این ایام بیماری کووید ۱۹) حضور یافته و به بررسی و حل مشکلات پرداخته‌اند.
 در ضمن قرار بود روز پنج شنبه ۱۱ شهریور به همراه معاونین درمان و توسعه دانشگاه بازدیدی از شهرستان گچساران داشته باشیم اما به دلیل عدم حضور متخصصین مربوطه در شهرستان، این بازدید کنسل شد و هماهنگی‌های لازم با دکتر سید طاهر حسینی ریاست بیمارستان برای بازدید و جلسه با متخصصین و مدیران شبکه گچساران در روز شنبه ۱۳ شهریورماه به اتفاق معاونین درمان، توسعه و بهداشتی دانشگاه انجام گرفت و این بازدید در موعد مقرر انجام خواهد گرفت.
 ۳. داروخانه بیمارستان بی بی حکیمه بصورت مزایده به یک داروساز واگذار گردیده است ولی به علت عدم رضایت از میزان درآمد، ایشان اقدام به فسخ قرارداد نمودند که برخورد قانونی صورت گرفته و جهت جایگزینی ایشان علی رغم تلاش و رایزنی‌های فراوان رییس بیمارستان و معاون غذا و دارو متاسفانه تا این لحظه کسی حاضر به عقد قرارداد جدید نشده ولی جهت جلوگیری از سرگردان شدن بیماران، مسولین بیمارستان داروهایی که مورد نیاز بیماران سرپایی می‌باشد را در بخش اورژانس تدارک دیده‌اند و همچنان بیمارستان جهت ایجاد داروخانه با داروسازان عزیز در حال رایزنی می‌باشند که انشالله در آینده نزدیک این مشکل حل خواهد شد.
 ۴. بنده پیام‌ارسالی بامداد پنج شنبه جنابعالی را بامداد همان روز دیدم (ساعت سه بامداد) و در ساعت ۸ صبح همان روز نیز جواب سؤالات را ارسال نمودم و بعد از آن نیز تلفنی با جنابعالی صحبت نمودم و در خصوص مسائل مطرح شده توضیحات لازم داده شد و بنظر می‌رسید جنابعالی اقناع شده‌ای که ظاهراً اینگونه نبوده است.
 در پایان ضمن تشکر از بازدید و پیگیری جنابعالی از تمام مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهرستان‌های باشت و گچساران خواهشمندیم جهت سلامت خود و خانواده رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و در تجمعات حضور نیابید.
 خوشبختانه روند نزولی بیماری در استان کهگیلویه و بویراحمد به همت مردم شریف، تدابیر مدیران استان و دانشگاه شروع شده است. ان شاء الله همه باید کمک به کاهش تالمات مردم و کنترل این بیماری را در اولویت کاری خود قرار دهیم.
 ان شاء الله با حمایت نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمتگزاران بهداشت و درمان و استفاده جنابعالی از مشاورین آگاه به مشکلات سلامت مردم استان، بتوانیم از این پیک بیماری با کمترین تلفات و آسیب به مردم استان عبور نماییم و با واکسیناسیون وسیع و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد پیک‌های بعدی کرونا نباشیم.
 خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
 پرویز یزدان پناه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بیمارستان نرگسی افتتاح شد ولی با کدام نیرو!!!!!بانیروهایی که دربیمارستان شهید رجایی گچساران مشغولند
بخصوص فشار مضاعف به کارشناسان بیهوشی که هم باید درنرگسی باشند هم در شهید رجایی انجام وظیفه کنند آیا این انصاف است؟!!بهتره از جوانانی که مدرک گرفته اندوجویای شغلند والان بیکار وعلاف درجامعه اند برای این شرایط بحرانی استفاده شود
United Arab Emirates
سلام
در خصوص سوء تفاهم فی مابین دو مسئول و زحمتکش : همه یک هدف دارید . توان خود را بهینه کنیم. دوره من گفتم و اون گفت گذشته . جنگ در ابعاد مختلف از خارج دارد فشار می آورد . من که مریض میشوم به پزشک برای درمان اعتماد میکنم و دستوراتش را انجام می‌دهم. همه ناراحت و مجد هستید . برادری کنید خیلی از سختیها رفع میشود .
Iran, Islamic Republic of
دکتر یزدان پرست ببخشید که نماینده ما حتی اصول اولیه درخواست را نمیدانم.
اینم از بخت بد ماست که گرفتار شده ایم.
کرونا در گچساران همه خانواده ها را عزادار کرده. بدون توجه به نماینده ما. هر کاری می توانی برای گچساران انجام دهید.
قبلا از محبت جنابعالی سپاسگزارم.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
شما که هنوز تو جمله بندی و بیان درست اسم دکتر یزدانپناه موندین بهتره درباره اصول نظری ندین
Iran, Islamic Republic of
دست شما درد نکنه جناب دکتر یزدان پناه اما در حیرانیم که چرا سید ناصر چنین کاری را میخواست انجام بده عجیب است برامون
United Kingdom
فعلا در همون گردنه حیران منتظرباش
Iran, Islamic Republic of
نه این کارهای واسه خودتونم عجیب است میببنیم شما فعلا درحیران بمونید که چی میشه
Iran, Islamic Republic of
نه این کارهای واسه خودتونم عجیب است میببنیم شما فعلا درحیران بمونید که چی میشه
افشین
Iran, Islamic Republic of
,جناب دکتر یزدان پناه ما افتخار میکنم به وجودتون...وجود جنابعالی باعث آرامش خیال مردم این استان هست...درود بر شرف وغیرتت
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت نزن حتمایاباپترتی ایشون رفتی سرکاریامنفعتی به شمارسید کجاکارشدکدوم داروراحت گیرمیاد
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام.مدرک جناب آقای پوران فرد هم پرستاریه و خیلی مرتبط با بیماری ویروسی کووید نیست....و افراد مناسبتر و شایسته تر از ایشون هم برا این سمت پیدا میشد.فکر میکنم آمار مرگ و میر بالای شهر ما بیانگر مدیریت ضعیف در این زمینه است و با این چند بندی که دکتر یزدانپناه فرمودن قابل توجیه و بخشودنی نیست.قضاوت با مردم
Iran, Islamic Republic of
یزدان پناه خودش هم ضعیفه
همکار گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ایشون ارشد مراقبت‌های ویژه هست و 100 درصد مرتبط... جدای از مرتبط بودن صاحب تجربه هستن بچه جون...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مراقبت ویژه از راه دوووووووور😅
عجب مدیر بحرانی برا گچساران گذاشتن جناب دکتر یزدانپناه....فکر میکنم قحطی مدیر و متخصص بود
خ نارکی
Iran, Islamic Republic of
بنظرم کار دانشگاه علوم پزشکی درست است
بیخود جبهه نگیرید و در کار درمان خللی ایجاد نکنید
Iran, Islamic Republic of
پرستاری هم نیست دکتر هم نیست
نیک
Iran, Islamic Republic of
دلیل اینکه ۴صبح رفتن ترس از شلوغی و آلوده شدن به کرونا بوده یقینا. بعدش اگه تیت مجلس بعدی رو دید خو .......
کارمند علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
دکتر یزدانپناه لطفا گزارش بازدید پزشکان از بیمارستانهای گچساران را هم رسانه ای نمایی ، تا مردم خود قضاوت کنند، در ثانی آقای پورانفر نیروی درمان نیستند و ایشان تا کنون هیچ بازدیدی از وضعیت بیمارستانهای گچساران نداشته اند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
چه مدیریتی شما و معاون توسعه تون کردین که بیماران توی راهروها و اتفاقات بستری میشن و دارو گیرشون نمیاد و مشکلات سی تی اسکن تون و پارتی بازی توی واکسن بیمارستان نرگسی بدون پزشک آمبولانس های بدون کولر و آمار بالای فوتی نسبت به جمعیت شهر و استان آمار مثبتی که بیداد میکنه اونم بخاطر ازدحام جلوی تنها مرکز انجام تست کرونا و شلوغی بی حد و حساب کلینیک تخصصي والفجر.کافی یه بار یه زحمتی خودتون و معاون توسعه تون آقای پورانفر بکشید و بیاین فقط با بیماران و همراه هاشون ملاقات‌ داشته باشید تا بفهمید عمق فاجعه چقدره و شما کجا قرار دارید
ترک قشقایی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به جناب دکتر یزدانپناه و خسته نباشید .در خصوص نماینده گچساران هم زیاد به دل نگیرید
Iran, Islamic Republic of
جناب پورانفر زمانی که بخواد بره دیل یه سری هم و گچساران ایزنه
مطلع
Iran, Islamic Republic of
رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت هم هیچگونه رابطه استخدامی با دانشگاه نداشت و خود دانشگاه یک قراردادی داخلی بستند و شد رئیس بیمارستان اگر آن مورد به قول خودتان خلاف است پس بکار گیری دکتر آذرگون هم شبیه همین است . چرا از واقعیت تفره می روید. تازه این نمونه آشکار است چه رصد به پنهانیها.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
طفره،رسد
Iran, Islamic Republic of
حرف شما متین.ولی دکتر نیکخو تا استخدام نشد براش حکم نزدند.مستند صحبت کنیم
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
اگر مسائل پزشکی هم مثل بقیه موارد درگیر سیاست شود بزودی برای نماز میت هم باید یک هفته در نوبت بمانید .
احمد
Iran, Islamic Republic of
آخ از بخت مردم بدبخت استان کهگیلویه و بویراحمد که از بی مدیریتی در بهداشت و درمان رنج می برد باید بحال این مردم نشست و زار و زار گریست.
بهروز
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر یزدان پناه
سلام علیکم
ما مردم گچساران و باشت از پیگیری های حضرتعالی نسبت به امور درمانی و بهداشتی از زمان دکتر غلامرضا تاجگردون تاکنون تشکر می کنیم.
خداقوت و خسته نباشد به تمام زحمت کشان صدیق و بی ریا نظام جمهوری اسلامی ایران
حسین
Iran, Islamic Republic of
پس یزدانپناه نیروی کاشته شده تاجگردون هست که اینجا براش کامنت قربون صدقه میزارید و از روی کینه به سید ناصر حسینی می تازید......
اگر خدا بخواد تاجگردونها که به تاریخ پیوستند همه مواجب بگیران تاجگردونها هم بزودی باید برن خونه هاشون بشینن سماق بمکن
Iran, Islamic Republic of
حسینی نماینده یکسال است تابخوا د نامه هاش رااصلاح کند یک سال سپری شده تاج گردون برمیگرده با هشتادهزاررای دوباره به استان جان تازه ای میدهد منتطرجوانه زدنیم
Iran, Islamic Republic of
حسینی نماینده یکسال است تابخوا د نامه هاش رااصلاح کند یک سال سپری شده تاج گردون برمیگرده با هشتادهزاررای دوباره به استان جان تازه ای میدهد منتطرجوانه زدنیم
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر یزدانپناه اول اینکه ما در روز ۹ نفر فوتی داریم شرایط سیاه هست فرافکنی نکنید که خوب کار کردید
دوم چرا در انتخابات و جنگ و ...ما را ب لطف جمعیت همیشه در مقام اول قرار دادند ایا اینجا ۹ نفر فوتی روزانه برای کوچکترین استان کشور مقام اول نیست.با کدام معیار سنجش نمودید که شرایط خوب هست
سوم ایا همه کارهای شما بر اساس قانون بوده از جمله انتصابات فامیلی در علوم پزشکی ، استخدام های فله ای و نور چشمی ، دادن پیمان کاری ب نور چشمی ها و ....
خدایا چنان کن سرانجام کار توخشنود باشی و ما رستگار
حسن
دانشگاه علوم پزشکی ....حالا قانون قانون می کنی
عدالت اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی دچار یک سو مدیریت بی سابقه است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سید جان درود بر شما
واقعا مردم از دست یزدان پناه و عملکرد ضعیف ایشان عصبانی اند
بیمارستان جلیل یاسوج محلی برای نابود کردن جیب و جان مردم شده
به فریاد مردم برسید
نمی دانم آقای موحد و روشنفکر موافق عملکرد یزدان پناه هستند یا نه اگر با ایشان همراهند که واقعا جای تاسف داره و اگر نیستند امیدوارم هر چه زودتر کاری کنند
مردم بیچاره شدن بیچاره
Iran, Islamic Republic of
شک نکن اون بره اوضاع بدتر میشه که بهتر نمیشه درضمن تو کارهای پزشکی سر رشته ندارید دخالت نکنید چرا نمیزارید مردم کار خودشون بکنن دست از سیاست بردارید این بیماری جوری که سر نخش از دست بره بدتر میشه تا یه گروه دیگه بیان مردم نابود میشن
Iran, Islamic Republic of
جناب یزدان پناه ..نه که الان شما همه مسئولیتهاتون بر اساس تخصص بوده
تا حالا چکار کردی برا جلو گیری از کرونا .. وقتی مردم مبتلا میشن اگه بیمارستان نیان باید کجا برن ‌.نکنه انتظار داری برن قصابی ..خوب میان بیمارستان ..که وظیفه است بهشون رسیدگی بشه .

این منت گذاشتن نداره ..نکنه خانم ش متخصص بیماریهای عفونی هست ویا مرتبط با کروناست ..ایشون یک ماما هست که پیگیری می کنن. پس میشه حکم بزنی فقط داری مشکل تراشی می کنی
Iran, Islamic Republic of
بسیار متاسفم برای این استان، بیشتر برای برادر ارزشی سید ناصر متاسفم. یعنی در میان مشاورین و وردستان حتی یکی نبوده که ایشان را راهنمایی کند که این روش درست نیست و نماینده حق دخالت در امور دانشگاه را ان هم به این صراحت نداشته و نخواهد داشت. و انهم که تقاضای کاملا خلاف قوانین مصرحه مملکت. و تازه ان را هم رسانه ای و منتشر هم میکنند. برادرم از شما می خواهم از این اشتباه خود با کمال شهامت عذر خواهی کنید. منبعد نیز احتیاط نمایید تا به دام شیادان نیفتید.
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت عسکر ...مگه تا حالا غیر از اینه ...به جان خودت بی قانون ترین دکتر شهر خودمون که تمامی تخلفات رو در داروخانه اش داشت به لطف نماینده در دانشگاه علوم پزشکی که آقای دکتر از قانون مداریش حرف میزنن در حساسترین جا به کار گرفتن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عزیزم این حق نظارت هست نه دخالت
دخالت اونیه که برای یه دیپلم تازه کار ابلاغ مسئول یه اورژانس سرپایی بدن
باشت
Iran, Islamic Republic of
جناب یزدان پناه..گناه ناصر حسینی را به پای مردم گچساران و باشت ننویسید...برای رضای خدا و برای توشه اخرتتون هر چه در توان دارید برای این دو شهر انجام بدید...به خدا این دو شهر در این سه سال بی صاحب هستند...این سه سال ما رو تحمل کنید تا ببینم خدا برای مردم ما چه تقدیری در نظر گرفته
علی بحرینی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شجاعت و پاکدستی دکتر یزدان پناه
انصافا استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان ها شرایط بهتری داره
و در این مدت زمانی که شهرستان از داشتن نماینده محروم بود دکتر یزدان پناه توجه ویژه ای داشتن
انشالله که سید ناصر هم در کارشون موفق و با ریاست دانشگاه هماهنگ در حل مشکلات باشند
ممنون
گرجی زاده
Iran, Islamic Republic of
اقای حسینی شما می خواهید خودی نشان بدهید ،،نهاد ها و اداراتی می باشد که در کارهاشون کوتاهی کردن خواهش میکنم اونهارو پیگیری کنید
فلسفی
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اینکه بنده از نزدیک ایشون رو ندیدم ولی با توجه به اینکه خودم زیر مجموعه ای از دانشگاه علوم پزشکی می باشم
انصافا دکتر یزدان پناه در کارشون بسیار دقیق،دلسوز،و شجاع می باشد
احسنت بر این مدیریت
گچساران
Iran, Islamic Republic of
میگم چرا نماینده محترم و ریس دانشگاه و بازرسی و بازرسی کل به نیروهای جذب شده در این دوماه اخیر در بیمارستان گچساران وارد نمیشود چرا اگر قراره نیرو بگیرن با امتحان نمیگرن تا اونایی حقشون هست استخدام بشه
ایلیا
Romania
دکتر یزدان پناه مدرک خودت هم بدرد بهداشت نمیخورد خواهشا بزار یه دکتر متخصص خوب بیاد
شرمت
Iran, Islamic Republic of
از درگاه خداوند ایزد و منان طلب عفو و بخشش دارم از بابت این که قدر تاج را ندانستیم

توبه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
از اینکه دکتر یزدان پناه ضعیف هستش که شکی نیست .و ایشان هم متاسفانه خودش در دام قومی و قبیله ای قرار گرفت ..و درخواست نماینده محترم هم غیر قانونی و غیر کارشناسی بوده ..و از مشاورین بد بهره برده بخاطر این درخواست ...
Iran, Islamic Republic of
ناصرمیخادادای دکترتاج گردون چهره ملی رادربیاره دکتریزدانپناه هم براش مهم نیست دست ردبه سینه اش زد آفرین بردکتریزدانپناه
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
گذشت زمان همه‌جیز را مشخص می کند،
یکی از دلایل مخالفت با اعتبارنامه تاج گردون،بکارگیری.نورچشمان و اقوام در ادارات مختلف بود
حالا اقای حسیتی انقلابی،می‌خواد نورچشمان دوستان خود
را غیر قانونی به‌کار گیرد
تازه درود بر تاج که دوستانش را بصورت قانونی وبر اساس صلاحیت در ادارات بکار می گرفت
انقلابی انقلابی😂😂😊😊
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین ریس دانشگاه یزدانپناه بوده
نازمکان
Iran, Islamic Republic of
سید ناصر حسینی ،زمان جنگ دخالت در کار فرمانده جنگی کار اشتباه و باعث ضربه وارد شدن به نیرو ها بود
الان هم دقیق مثل همون موقع هست
دکتر یزدان پناه به عنوان فرمانده جبهه سلامت می باشد
و شما با دخالت بیجا در کار ایشون ضربه جبران ناپذیری به جبهه سلامت وارد می کنید
لطفا فکر سلامت مردم باشید
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بسیارزیباومتین نوشتن همشهریان مارا بی مدیریتی وبی کفایتی مسئولین نابود کرد
ارشیا
Iran, Islamic Republic of
باید خسته نباشید بگیم به ریاست محترم دانشگاه جناب دکتر یزدان پناه و کادر درمان استان به خاطر از خودگذشتگی خود در طی این دو سال
دکتر یزدان پناه در عمل نشون دادن که جلوی هیچ قدرت سیاسی سر خم نمی کنند و با جان مردم بازی نمی کنند
احسنت بر این مدیریت
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دکتر یزدان پناه
به این حرف ها توجه ای نکنید و مثل این دوسال با قدرت به کارتون ادامه بدین
مطمئن باشید دولت انقلابی ایت الله رئیسی ،افراد عملگرا و پاکدست مثل شمارو میخواهد
اقای سید ناصر حسینی
یه نگاه به برادر خودت کن (سید قدرت حسینی بحرینی)
رضا قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دکتر یزدان پناه و همه ی نیرو های خدوم و زحمتکش کادر درمان
جناب دکتر حرف های حسینی را جدی نگیرید
Iran, Islamic Republic of
احسن جوابیه خوبی بود لفظ نامه حسینی هم خوب نبود احساس می کردیم داره دستور میده
کارمند
Iran, Islamic Republic of
در مورد رتبه دانشگاه با درجه غیرقابل قبول این حرفا قابل دفاع نیست . مدیریت دانشگاه در حال حاظر در ضعیف ترین دوران پس از زمان تاسیس این دانشگاه می باشد.
علی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز
رتبه دانشگاه بین ۱۰دانشگاه برتر کشور هست
این هم عملکرد ریاست و مجموعه دانشگاه رو نشون میده
Iran, Islamic Republic of
رتبه آخر بوده در برنامه عملیاتی طبق مکاتبه وزارت خانه. اگر زیر رتبه 10 بوده مستندات ارائه نماید.
افشین
Iran, Islamic Republic of
سلام
حرف دکتر یزدان پناه درست و مطابق قانون بوده ،،
واز یک فرد به قول خود انقلابی این حرف بعید هست که بیان و رانت خواهی بکنند برای کسی که هنوز استخدام دانشگاه نمیباشد و توقع داشته باشد که برای ایشان ابلاغیه بزند
اقای حسینی فکر کنم از این موضوع اطلاعی نداشته باشد
ولی انشالله در این دوسال راه میوفته
حسین
Iran, Islamic Republic of
چه عجب از نماینده تشکر میکنیم که صدای مردم بودند و به نابسمانی طولانی مدت علوم پزشکی رسیدگی کردند اونهم در این ایام که کادر درمان تحت فشار بسیار هستن کاش مدیریت سریعتر دچار تحولی بشه
Iran, Islamic Republic of
باید یکی باشه شماره براش بگیره افسوس که رقیبت پا به میدان نگذاشت توکجا مجلس کجا
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر یزدانپناه هر وقت چند نفر از نیروهای تاجگردون ازت تعریف و تمجید کردن یعنی کارت تمومه و باید بزودی از صندلی ریاست خداحافظی کنی با طناب پوسیده رفتی ..
مهران
Iran, Islamic Republic of
دوستان لطفا بر اساس واقعیت و دور از جناح سیاسی نظر بدیم کارها بهتر پیش میره یعنی بیشتر نظرها از روی حسادت به هر دو فرد هم نماینده و هم رئیس دانشگاه نوشته شده اگر با اطمینان قضاوت کنیم همه چیز درست میشه
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
دکتر یزدان پناه اصلاح طلب وطرفدار تاجگردون هست معلومه بانماینده گچساران همکاری نمیکنه
ان شاء الله با تغییر استاندار فقط نیروهای اصول گرای انقلابی...
فهیم
Iran, Islamic Republic of
شبکه کهگیلویه هم بهم ریخته است و مدیریت آن بسیار ضعیف است قابل توجه نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی.
آرو
Iran, Islamic Republic of
حسینی بهتره در مسائل پزشکی دخالت نکنه چون هیچ تخصصی در این زمینه ندارد بهتره اصلا نامه هم ننویسد چون انشای ضعیفی دارد بهتره در اقتصاد هم دخالت نکند چون در تخصصش نیست، بهتره به معنویات مردم بپردازند چون اطلاعات دینی خوبی دارد
گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

شهادت فهيم دشتي با واكنش‌هاي بسياري ميان كاربران افغان و ايراني روبه‌رو شد. فهيم دشتي ...
مبارزه با تورم، با دستان خالي

مبارزه با تورم، با دستان خالي

از آنجايي که تورم توليدکننده در فصل بهار سال جاري به بالاترين طي 5 سال اخير رسيده، مي‌توان ...
بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

محققان در مطالعات اخیر خود تاکید کردند آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند ...
1