کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

این رکورد برایم خیلی خاص است

تشکر رونالدو از دایی؛ فکر نمی‌کردم به رکورد شهریار برسم

12 شهريور 1400 ساعت 17:08

رونالدو که با گلزنی برابر ایرلند در مسابقات انتخابی جام‌جهانی پس از سال‌ها رکورد بیشترین گل زده در سطح ملی را از آن خود کرده، با انتشار پستی از علی دایی تقدیر کرده و او را "شهریار" خطاب کرد.


رونالدو که با گلزنی برابر ایرلند در مسابقات انتخابی جام‌جهانی پس از سال‌ها رکورد بیشترین گل زده در سطح ملی را از آن خود کرده، با انتشار پستی از علی دایی تقدیر کرده و او را "شهریار" خطاب کرد.
به گزارش کبنا به نقل از ورزش سه، دو تیم پرتغال و ایرلند شب گذشته در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که کریستیانو رونالدو پیش ازاین بازی موفق شده با رکورد گلزنی علی دایی برابر شود. او در دقیقه 15 یک ضربه پنالتی را از دست داد اما این پایان ماجرا نبود و فوق ستاره پرتغالی دو گل در دقایق 89 و 96 به ثمر رساند تا علاوه بر رهایی تیمش از شکست، به تنهایی در صدر جدول گلزنان ملی قرار بگیرد.
او پس از پایان بازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به تقدیر از علی دایی و رکورد او پرداخت و نوشت:« دلیل دیگر من برای این حجم از خوشحالی که در حال حاضر از رسیدن به این رکورد دارم این است که علی دایی بالاترین حد استاندارد را در این زمینه ثبت کرده بود و من گاهی فکر می‌کردم که هرگز به رکورد او نخواهم رسید. به " شهریار " بابت حفظ طولانی مدت چنین رکوردی تبریک می‌گویم و از او سپاسگزارم که وقتی با هر گلزنی به این رکورد فوق العاده نزدیک و نزدیک‌تر می‌شدم برایم احترام زیادی قائل بود. »
 
در بخش دیگری از پست رونالدو آمده:« نمی‌توانم حسی که دارم را با کلمات توصیف کنم! از میان تمام رکوردهایی که در طول دوران حرفه‌ای شکسته‌ام، این برایم بسیار خاص است و بدون شک در بخشی از ویترین افتخاراتم قرار دارد که از به دست آوردنشان به خودم می‌بالم. اول از همه چون هر بازی با پیراهن کشورم برایم بسیار خاص است و می‌دانم که در حال دفاع از پرتغال هستم و به دنیا نشان می‌دهم که مردم پرتغال چه افرادی هستند. دوما چون رقابت‌های ملی همیشه از بچگی تاثیر زیادی روی من داشته است. اما بیشتر از همه چون به ثمر رساندن 111 گل برای پرتغال یعنی 111 تجربه مانند امشب، زمان اتحاد سراسری و خوشحالی برای میلیون‌ها شهروند پرتغال در سراسر جهان. ممنونم پرتغال. از تمام هم تیمی‌ها و رقبایم که این سفر را فراموش نشدنی کردند سپاسگزارم.»
رونالدو همچنین شب گذشته پیش از سوت آغاز بازی برابر ایرلند، جایزه آقای گلی خود در مسابقات یورو 2020 را نیز دریافت کرد.


کد مطلب: 438570

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438570/تشکر-رونالدو-دایی-فکر-نمی-کردم-رکورد-شهریار-برسم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1