کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خصوص اختلافات میان مردم پادوک و عشایر زنگوا؛

فرماندار گچساران: ذره ای از حق و حقوق مردم پادوک ضایع نمی‌شود / در چارچوب قانون مشکلات را حل می‌کنیم

9 شهريور 1400 ساعت 19:05

فرماندار گچساران در خصوص پیگیری اختلافات میان مردم پادوک و عشایر زنگوا گفت: با دل و جان این موضوع را پیگیری کرده ایم، در فرمانداری جلسه شورای تامین گرفتیم، بین مردم رفته ایم و امروز در استانداری جلسه گرفته ایم.


فرماندار گچساران در خصوص پیگیری اختلافات میان مردم پادوک و عشایر زنگوا گفت: با دل و جان این موضوع را پیگیری کرده‌ایم، در فرمانداری جلسه شورای تأمین گرفتیم، بین مردم رفته‌ایم و امروز در استانداری جلسه گرفته‌ایم.
به گزارش کبنانیوز، امروز سه شنبه (9 شهریور 1400) علیرضا اتابک وی افزود: یکشنبه هفته آینده 10 نماینده از مردم پادوک و 10 نماینده از عشایر زنگوا در استانداری حضور پیدا می‌کنند و با حضور شورای تأمین نسبت به حل و فصل موضوع اقدام خواهیم کرد.
اتایک گفت: ما با بحث ناامنی و آسیب زایی مخالفیم، مردم باید از راه قانونی و با مصالحه مشکل خود را حل کنند، تا حقی از کسی ضایع نشود.
وی گفت: همه مردم ولی نعمت و عزیز ما هستند، مطمئن باشند که در چارچوب قانون مشکل آنها را پیگیری خواهیم کرد.
اتابک افزود: مردم مراقب باشند کسی میان آنها اختلاف افکنی ها نکند، باید از طریق قانون پیش برویم و با آرامش و منطق مسائل را پیگیری کنیم.
وی با بیان اینکه «از ماه اول ورود خود به گچساران با بزرگان مردم پادوک جلسه گذاشتم» گفت: مردم منطقه و عشایر پادوک همجوار هم هستند، ما یک استان هستیم، شهرستان هم مرز هستیم و دامن زدن به تشنج در این شرایط به صلاح نیست. نیروی انتظامی و یگان امداد در آنجا حضور دارند، اگر افرادی دنبال ناامنی هستند ما مخالفیم، مردم پادوک بدانند که ذره‌ای از حق و حقوق آنها ضایع نمی‌شود.
همچنین قابل ذکر است تیترهای «انتقادی» در خصوص چنین موضوعاتی تنها به دلیل ایجاد حساسیت در مردم و مسئولان است برای آنکه مشکلات پیگیری شوند، قطعاً مسئولان این استان از تلاش برای مردم هیچ گاه دست نکشیده‌اند و رسانه کبنانیوز نیز به دنبال ایجاد ارتباطات سالم میان مردم و مسئولان است و خود را در کنار مسئولان و مردم می‌داند نه در مقابل آنها؛ به همین دلیل رسالت خود می‌بیند که نسبت به دوستان خود منتقد باشد تا موجبات بیشتر پیشرفت و موفقیت آنان و خدمتگذاری برای مردم را ایجاد کند.
علیرضا اتابک فرماندار گچساران به دنبال رفع این مشکلات بوده و پایگاه خبری کبنانیوز اگر شتاب زده تیتری زده، از فرماندار گچساران صمیمانه پوزش می‌طلبد.
 


کد مطلب: 438464

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438464/فرماندار-گچساران-ذره-حق-حقوق-مردم-پادوک-ضایع-نمی-شود-چارچوب-قانون-مشکلات-حل-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1