کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز توضیح داد

سیلی زدن به رئیس دانشگاه اهواز در حضور وزیر بهداشت

5 شهريور 1400 ساعت 22:53

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر سیلی دامپزشک به رئیس این دانشگاه را تایید کرد و گفت: فرد خاطی تخلفاتی در حیطه کاری خود دارد.


مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر سیلی دامپزشک به رئیس این دانشگاه را تایید کرد و گفت: فرد خاطی تخلفاتی در حیطه کاری خود دارد.
به گزارش کبنا به نقل از مشرق، یک دامپزشک خوزستانی امروز (جمعه) در حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که با همراهی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری به خوزستان سفر کرده بود، در اقدامی زشت و دور از شان، اقدام به سیلی زدن به فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز کرد.
عرفان مردانی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این خصوص گفت: این دامپزشک در حیطه کاری خود تخلفاتی را دارد و پرونده اش در دانشگاه علوم پزشکی در حال رسیدگی است و امروز در اقدامی غیر اخلاقی به رئیس این دانشگاه حمله ور شد و در مقابل چشمان وزیر او را مورد ضرب و شتم قرار داد.
او افزود: دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ماه‌های اخیر جلوی سوء استفاده مالی این فرد را گرفته به همین دلیل و برای مظلوم نمایی، او در حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به صورت هدایت شده از سوی برخی کانون‌های تخلف و رانت به سمت رییس دانشگاه حمله ور شد، اما از سوی ماموران انتظامی بازداشت شد.

مردانی اظهار داشت: این اقدام زشت و از پیش طراحی شده او از سوی برخی عوامل پشت پرده و مافیایی در حوزه علوم پزشکی انجام شد که به سرعت مورد سواستفاده برخی رسانه‌های معاند نیز قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز این حرکات زشت و ناپسند را محکوم و تصریح کرد: این افراد حاضر هستند برای به جیب زدن ثروت، اخلاق را زیر پا گذاشته و بی شرمانه در روز پزشک به پزشک ایثارگر و زحمتکش خوزستانی حمله فیزیکی کنند.
مردانی با بیان اینکه مدافعان سلامت در این ۱۸ ماه مظلوم واقع شده‌اند، ادامه داد: امیدواریم این موضوع از سوی رئیس جمهوری پیگیری و نسبت به هتک حرمت فرمانده عملیات مقابله با کرونا در خوزستان و کادر درمانی استان اقدام لازم انجام شود.


کد مطلب: 438319

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438319/سیلی-زدن-رئیس-دانشگاه-اهواز-حضور-وزیر-بهداشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1