تاریخ انتشار
جمعه ۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۴۳۸۳۱۲
در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد

آقای مسئول آیا از آشفتگی بازار خوابت می‌برد؟ / بی‌انصافی بازاریان / دولت چاپلوسان را کنار بگذارد

۱
۰
آقای مسئول آیا از آشفتگی بازار خوابت می‌برد؟ / بی‌انصافی بازاریان / دولت چاپلوسان را کنار بگذارد
کبنا ؛ وضعیت نابسامان بازار و گرانی برخی کالاها مردم را نگران کرده به طوریکه امام جمعه شهر دهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به شدت از مسئولان و وضعیت بازار انتقاد کرد و گفت: آیا مسئولان از این همه گرانی خوابشان می‌برد؟
 به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با انتقاد از بی‌سامانی بازار اظهار داشت: در بازار منحصر و قابل احصای دهدشت قیمت اقلام کالای مشابه در هر مغازه متفاوت است.
 امام جمعه دهدشت خطاب به متولیان و دستگاه‌های نظارتی بازار گفت: آقای مسؤول! در قیامت پاسخ پدری که به خاطر گرانفروشی در بازار نمی‌تواند نیاز فرزندانش را برآورده کند با شماست.
 سخت گیری در کنترل بازار
 وی با بیان اینکه گرانی متأثر از عواملی است که گاهی به شهرستان مربوط نیست و باید در کشور ریشه‌یابی شود، ادامه داد: اما گرانفروشی قابل کنترل است؛ اگر سخت‌گیری و نظارت دقیق و مستمر باشد.
 خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: گرانی افسارگسیخته برای چیست، چرا نظارت نمی‌کنید و کی پلاکارد نصب کردید که این واحد صنفی بخاطر تخلف بسته شده است، افزود: آیا فرزند این ملت نیستید؟ آیا در این مملکت زندگی نمی‌کنید؟ کی می‌خواهید توجه کنید.

 آشفتگی بازار در بی تدبیری متولیان

امام جمعه شهر دهدشت کهگیلویه و بویراحمد
 
 حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: آقای مسؤول که حقوق می‌گیری آیا از این آشفتگی بازار خوابت می‌برد؟ این چه بی‌تدبیری است که درست کردید، عرضه ندارید کنترل کنید کنار بروید.
 وی با بیان اینکه در آمار البته بله بازرسی‌ها بالا است اما نتیجه این بازرسی‌ها مشخص نیست، اضافه کرد: مشخص است که اراده برای کنترل بازار وجود ندارد مردم مراعات می‌کنند سعه صدر و صبر انقلابی دارند اما تا کی؟
 بی انصافی برخی اصناف!
 امام جمعه دهدشت بی‌انصافی کسبه را از دیگر عوامل بی‌سرو سامانی بازار برشمرد و گفت: این همه گرانی انصاف است؟ مگر نه اینکه از همین استان‌ها خرید دارید چرا با قیمت مضاعف عرضه می‌کنید. مگر در روایات نیامده است معامله‌ای که در آن انصاف نباشد برکت وجود ندارد.
 وحدانی‌فر خطاب به کسبه تصریح کرد: اگر بازرسی وجود ندارد آیا خدای رحمان شما را نمی‌بیند؟ با این بی‌انصافی‌ها به کجا می‌رسید. مراعات کنید قیامت را هم در نظر بگیرید.
 وی از حساسیت و دقت مجلس در بررسی صلاحیت وزرا تشکر کرد و گفت: دولت با اعتماد و رأی قاطع مجلس شروع بکار کرده است رییس جمهور عزم جدی برای برطرف کردن مشکلات مردم دارد.
 نگاه مردم به قدرت دولت
 وحدانی‌فر با بیان اینکه حالا دیگر نگاه مردم به دولت قوی، انقلابی و مردمی است، اضافه کرد: مجلس توانمند، قوه قضاییه با اراده و دولت قوی می‌توانند از سد مشکلات عبور کنند. 
وی گفت: اولویت دولت اقتصاد و معیشت مردم و حل این وضع بی‌تدبیر در بازار باشد. نباید فاصله بین دولت و مردم ایجاد شود دولت آمار دهندگان و چاپلوسان را کنار بگذارد مشکلات را از زبان مردم بشنوند و برطرف کنند.
 امام جمعه دهدشت در خصوص مذاکرات هسته‌ای تأکید کرد: اروپا بداند جمهوری اسلامی دیگر درباره مسئله هسته‌ای مماشات نخواهد کرد دوران مذاکره برای مذاکره تمام شد دوران لبخند کشورها تمام شد آنها هستند که باید منتظر تصمیم جمهوری اسلامی برای مذاکره باشند. معیشت مردم دیگر به هسته‌ای گره زده نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
واقعا به داد مردم بیچاره برسید مسئولین امر انگار خواب رفتن .تو گچساران گران فروشی بیداد میکنه. فقط چند قلم تره بار و........ رو قیمتش رو با شهرهای اطراف مقایسه کنید مشخص میشه دارن دو برابر گرانفروشی میکنن.
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1