کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آیینی مطرح شد؛

حمایت مالی اتاق بازرگانی یاسوج از ورزشکاران پارالمپیکی کهگیلویه و بویراحمدی

4 شهريور 1400 ساعت 10:54

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای مسؤلیت های اجتماعی خود با اهدای کمک هزینه مالی از دو ورزشکار پارالمپیکی کهگیلویه و بویراحمدی حمایت کرد.


اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای مسؤلیت های اجتماعی خود و با هدف حمایت از ورزش قهرمانی در استان، در آیین بدرقه سامان پاکباز و علی پیروج دو ورزشکار پارالمپیکی هم استانی اعزامی به مسابقات پارالمپیک توکیو، جهت ایجاد انگیزه و تقویت روحیه این ورزشکاران شایسته، با اهدای کمک هزینه مالی از آن ها حمایت کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، آئین بدرقه دو ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات پارالمپیک توکیو با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مهدی روشنفکر و حجت الاسلام سید محمد موحد، مظلومی رئیس فدرلسیون نابینایان و کم بینایان، بهروز جهانبخش مدیر کل ورزش وحوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، شجاعی معاون توسعه ورزش و عباسی رئیس هیات نابینایان وکم بینایان استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر تهران برگزار شد و هدایای مالی اتاق بازرگانی نیز در این آیین از طرف استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ورزشکاران پارالمپیکی استان اهدا شد.
رقابت های پارالمپیک از دوم لغایت چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۰ در توکیو برگزار می‌شود.
رقابت‌های المپیک و پارالمپیک توکیو ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰  برگزار شود اما شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان این رقابت ها را به تعویق انداخت.
درکاروان پارالمپیکی ایران دو ورزشکاران شایسته هم استانی، سامان پاکباز در رشته پرتاب وزنه و علی پیروج در رشته پرتاب نیزه حضور دارند و در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.


کد مطلب: 438269

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438269/حمایت-مالی-اتاق-بازرگانی-یاسوج-ورزشکاران-پارالمپیکی-کهگیلویه-بویراحمدی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1