تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : ۴۳۸۲۴۹
توسط مسئولان دولت تدبیر و امید؛

کلنگ زنی 3 طرح بزرگ اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد / کلنگ ها زده می شود؛ کی افتتاح می شود!؟

۱
۰
کلنگ زنی 3 طرح بزرگ اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد / کلنگ ها زده می شود؛ کی افتتاح می شود!؟
کبنا ؛همانطوری که مسئولان بارها در اولویت های خود «پروژه های نیمه تمام» و «رو به اتمام» را قرار می دهند، کلنگ زنی چند طرح بزرگ، در حالی که بسیاری از طرح های صنعتی استان روی زمین مانده است چه معنایی دارد؟
کهگیلویه و بویراحمد استانی رو به توسعه و با تعداد پروژه های عمرانی، صنعتی بسیار زیادی است، با این حال، کاش به دور از حواشی اتمام دولت تدبیر و امید، مسئولان فکری به حال پروژه هایی مثل معادن شهرستان کهگیلویه و بهمئی، پروژه کارخانه بیواتانول باشت و همینطور پروژه پتروشیمی دهدشت می کردند که سالها است پیشرفت لاک پشتی دارد.
کلنگ زنی 3 طرح بزرگ اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش کبنا نیوز به نقل از تسنیم معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: 3 طرح بزرگ اقتصادی شامل دو واحد پتروشیمی دیگر در دهدشت و گچساران و کارخانه کربنات استرانسیم بر اساس ظرفیت معادن سلستین بهمئی در دهه فجر امسال کلنگ زنی می‌شود.
حشمت الله صمیمی‌دوست حجم سرمایه گذاری این طرح‌ها را 23 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بدون شک با بهره برداری از این طرح‌ها شاهد یک تحول عظیم در استان خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: پتروشیمی گچساران هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه زمان بندی شده تا پایان امسال تا حداکثر در 3 ماهه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پتروشیمی دهدشت نیز تا پایان سال 1401 افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
صمیمی‌دوست خاطرنشان کرد: هم اکنون 3 هزار و 400 نفر در دو پروژه در دست ساخت پتروشیمی دهدشت و گچساران مشغول بکار هستند که با بهره برداری به یک هزار نفر می‌رسد.
بررسی روند اجرایی این دو طرح بزرگ اقتصادی در یک دهه اخیر نشان می‌دهد این وعده مسئولان دولت سابق نیز همچون دیگر وعده‌های گذشته محقق نخواهد شد.
اما انتظار این بود که مدیران دولت تدبیرذ در کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی 3 طرح جدید خودداری می‌کردند تا تیم اقتصادی دولت فعلی بعد از انتصاب، تصمیم گیری کنند زیرا در صورت نداشتن قابلیت اجرایی در آینده به یک چالش و دردسر برای مسئولان دولت منتخب تبدیل می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
عالی شد اما برا صدسال دیگر مانند بقیه کلنگها !!!!!اما این کلنگ در استانتان نوک دارد اما صدا ندارد
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
1