کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد:

فراخوان حمایت مالی از رساله های دکترا و ارشد در کهگیلویه و بویراحمد

3 شهريور 1400 ساعت 21:10

پایان نامه های دوره کارشناسی ارشد و رساله های مقطع دکترا با رویکرد فناوری و قابلیت تجاری سازی در کهگیلویه و بویراحمد حمایت مالی بلاعوض می شوند.


پایان نامه های دوره کارشناسی ارشد و رساله های مقطع دکترا با رویکرد فناوری و قابلیت تجاری سازی در کهگیلویه و بویراحمد حمایت مالی بلاعوض می شوند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج به نقل از خبرگزاری علم و فناوری، امروز چهارشنبه (سوم شهریور 1400) دکتر علی طیبی معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این اقدام مهم در قالب برنامه ملی گرنت فناوری جوانه در استان انجام خواهد شد.
وی افزود: پیشرفت یک پایان نامه دوره کارشناسی ارشد یا رساله مقطع دکترا مستلزم حمایت مالی از سوی متولیان امر است.  
طیبی بیان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده بسیاری از تحقیقات، پژوهش ها، پایان نامه ها و رساله ها در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به دلیل مشکلات مالی به اهداف مورد نظر نمی رسند.
وی عنوان کرد: برنامه ملی گرنت فناوری جوانه از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری پارک های علم و فناوری استانی آغاز شده است.
طیبی ابراز داشت: بر اساس این برنامه ملی ۲۵ درصد حمایت مالی بلاعوض از پایان نامه های دوره کارشناسی ارشد و رساله های مقطع دکترا با رویکرد فناوری و قابلیت تجاری سازی در کهگیلویه و بویراحمد از سوی وزارت علوم، ۲۵ درصد از سوی پارک علم و فناوری استان و ۵۰ درصد نیز از سوی پارک فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) پرداخت می شود.
وی گفت: مبلغ اعطایی بلاعوض به پایان نامه های دوره کارشناسی ارشد و رساله های مقطع دکترا با رویکرد فناوری و قابلیت تجاری سازی در کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب تا سقف 500 و 900 میلیون ریال است.

 


کد مطلب: 438248

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438248/فراخوان-حمایت-مالی-رساله-های-دکترا-ارشد-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1