کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

کشف 7 میلیارد کالای قاچاق از اتوبوس گچساران به شیراز

1 شهريور 1400 ساعت 19:21

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از توقیف اتوبوس مسافربری حامل کالاهای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال در محور "گچساران" به "شیراز" خبر داد.


فرمانده انتظامی استان از توقیف اتوبوس مسافربری حامل کالاهای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال در محور "گچساران" به "شیراز" خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (1 شهریور 1400) سردار"کیقباد مصطفایی" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور "گچساران" به "شیراز" تور ایست و بازرسی دایر کردند.
وی با اشاره به اینکه ماموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را نیز متوقف کردند، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۲۰ دستگاه لپ تاپ، ۱۴۰ قطعه لوازم یدکی، ۱۳ هزار و ۷۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، ۵۵۰ عدد انواع لوازم الکترونیکی، ۴هزار و ۵۰۰ عدد برچسب پودر نیروزا، ۱۷ دستگاه انواع لوازم خانگی و ... قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۷ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: راننده خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.


کد مطلب: 438155

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438155/کشف-7-میلیارد-کالای-قاچاق-اتوبوس-گچساران-شیراز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1