تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۳۸۰۳۱
امام جمعه یاسوج:

کنترل بیماری کرونا در استان نیازمند همکاری مردم است

۰
کنترل بیماری کرونا در استان نیازمند همکاری مردم است
کبنا ؛
امام جمعه یاسوج گفت: مردم با پرهیز از عادی انگاری و سهل انگاری با ویروس کرونا مقابله کنند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز (29 مرداد 1400) امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه گفت: یکی از مهمترین علل و عوامل شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد عادی انگاری مردم و بی تفاوتی آنان به رعایت دستورالعملهای بهداشتی و استفاده از ماسک است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: در پیک پنجم شیوع کرونا در کشور و به تبع آن در استان شاهد شیوع گونه‌های وحشی و جدید ویروس کرونا هستیم که به علت عادی انگاری مردم این ویروس شیوع پیدا کرده و روزانه تعداد زیادی از هموطنان را مبتلا کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای مقابله با این بیماری باید هوشیار باشیم، اضافه کرد: کنترل بیماری کرونا در استان و پیشگیری از شیوع آن و کاهش مبتلایان و فوتی‌های بیماری کرونا نیازمند همکاری مردم و همراهی آنان در رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی است.
وی روز پزشک را به نیرو‌های درمان خط مقدم مقابله با کرونا تبریک گفت و ادامه داد: بسیاری از پزشکان و پرستاران و دیگر نیرو‌های درمانی در شرایط سخت کرونایی به خاطر دفاع و حفظ سلامت مردم و ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی جان و هستی خود را از دست دادند و شهید مدافع سلامت لقب گرفتند و این ایثار شایسته تقدیر است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی در بخش دیگری از خطبه‌ها به موضوع قیام عاشورای امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: امروز جبهه حق و مقاوت با تمام قدرت در برابر جبهه کفر یزیدی زمان ایستاده است.
وی با اشاره به به آغاز هفته دولت افزود: دولت نظام جمهوری اسلامی زیر سایه ولایت فقیه کار می‌کند و ثواب کار در این نظام بسیار بالا است، در جمهوری اسلامی زیر سایه ولایت فقیه کار کردن ثواب زیادی دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
بزرگداشت بیهقی زمانه

بزرگداشت بیهقی زمانه

محمود دولت‌آبادی یکی از بنام‌ترین نویسندگان ایرانی است که با سبک منحصر به فردش، آثار ...
1