کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

درخواست شفافیت واقعی از عضو شورای شهر چرام؛ پیرامون انتخاب شهردار

26 مرداد 1400 ساعت 12:56

چرا عضو شورای چرام تاکنون نتایج دریافت رزومه و کنفرانس اعلام برنامه‌های کاندیداهای شهرداری چرام را شفاف سازی و اعلام نکرده است.


چرا عضو شورای چرام تاکنون نتایج دریافت رزومه و کنفرانس اعلام برنامه‌های کاندیداهای شهرداری چرام را شفاف سازی و اعلام نکرده است.
به گزارش کبنا از چرام؛ این روزها بحث انتخاب شهردار چرام نقل محافل مجازی و حقیقی شده است و رایزنی‌ها برای انتخاب شهردار ادامه دارد.
احسان مرادی از اعضای دورششم شورای شهر چرام طی هفته‌های گذشته با اعلام فراخوان از متقاضیان منصب شهرداری چرام جهت ارائه رزومه به وی درصدد انتخاب شهردار برآمد.
تعدادی از جوانان و کاندیداهای شهرداری چرام باتوجه به توانمندی‌هایی که از خود سراغ داشتند با نوشتن برنامه ورزومه و تحویل به احسان مرادی عضو شورای شهر چرام آمادگی خود را برای صندلی داغ شهرداری چرام اعلام کردند.
مرادی عضو شورای شهر چرام در فراخوان دیگری کاندیداهای شهرداری چرام را دعوت به ارائه برنامه‌های خود به صورت کنفرانس و آنلاین در بستر اینستاگرام کرد.
تااینحای کار که یک دعوت شخصی از کاندیداها بود انجام گرفت اما و احسان مرادی که مدعی شفافیت هست تاکنون نتایج بررسی دریافت رزومه و کنفرانس کاندیداهای شهرداری چرام را اعلام نکرده است.
اینکه کدام کاندیداها دارای احراز شرایط و چه امتیازاتی کسب کردند و چرا تاکنون برای شهروندان شفاف سازی نکردند و دلیل این مخفی کاری چیست؟
هر چند خیلی از آگاهان از همان ابتدا به دیده تردید به این کار مرادی عضو شورای شهر نگاه می‌کردند و بیان می‌کردند با توجه به اینکه وی در شورای شهر دارای رأی حداقلی و تک رأی هست قدرت تأثیر گذاری در ششمین دوره شورای شهر را ندارد چه اینکه بخواهد سردمدار انتخاب شهرداری چرام باشد.
اما نکته جالب ماجرا اینجاست که در حالیکه هنوز نتایج بررسی رزومه و امتیازات کاندیداهای شهرداری چرام اعلام نشده اما احسان مرادی برای انتخاب شهردار یکی از این کاندیداها را که به لحاظ قومیتی به وی نزدیک است برای شهرداری چرام مطرح کرده است.
سؤال این جاست اگر بنا بر معرفی یکی از نزدیکان خود برای معرفی شهرداری چرام بود دلیل این همه هیاهو و دریافت رزومه و کنفرانس و حضور در بستر فضای مجازی چه بود؟
این حرکت‌ها آیا بازی با حیثیت و آبروی سایر کاندیداها نبود؟
قرار بود به برکت شفافیت و شیشه‌ای شدن تصمیمات به خانه شورای اسلامی اسلامی که بعضی از تصمیمات آن درگذشته در پشت پرده‌ها بود، نور شفافیت بتابد. آیا مردم حق دارند بدانند در این شورا چه خبر است.
جناب آقای مرادی آیا ادعای شفاف سازی توسط جنابعالی مثل شفاف سازی هزینه کرد انتخاباتی است که دستمایه طنز در جامعه شد؟
اینجا شورای شهراست و باید صادقانه با مردم سخن برانید و مردم آگاه هستند. شهروندان واقعیت‌ها را متوجه می‌شوند. اکنون شهروندان چرامی منتظر اعلام نتایج بررسی رزومه و بیان برنامه‌های کاندیداهای شهرداری چرام هستند.
جناب مرادی شفاف به مردم و شهروندان چرامی نتایج را به ترتیب امتیاز به مردم اعلام کنید تا در همین ابتدای راه شفافیت از مسیر خود خارج نشود.

 


کد مطلب: 437933

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437933/درخواست-شفافیت-واقعی-عضو-شورای-شهر-چرام-پیرامون-انتخاب-شهردار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1