تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۴۳۷۸۳۲
با ارسال متنی

پیام خداحافظی رئیس پیشین اداره برق شهرستان گچساران/ سخنی با همشهریان

۸
۵
پیام خداحافظی رئیس پیشین اداره برق شهرستان گچساران/ سخنی با همشهریان
کبنا ؛مهندس علی روانگرد که بیش 11 سال مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان گچساران را برعهده داشت و یکی از سرمایه های ارزشمند نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود، طی پیامی ضمن خداحافظی از مردم گچساران و مجموعه همکاران و از تمامی کسانی که در امر خدمت رسانی، وی را همیاری کرده اند تقدیر و تشکر نموده است.
متن کامل مهندس علی روانگرد به شرح زیر است:
 
به نام خدا

مردم شریف، نجیب و سرافراز گچساران


اینجانب خداوند را شاکرم که در دیاری پا به عرصه وجود نهاده ام که همواره در تمام صحنه ها جز بهترین و سرافرازترین مردم ایران زمین بوده و پیشرو در تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی هستند.
فرزند این دیار بودن بس غرور آفرین و افتخار آمیز است و خدای بزرگ را بر این لطف بیکران شاکر و سپاسگزارم که توفیق حدودا 11 سال خدمت به مردم دیارم در کسوت مدیر توزیع برق را به بنده عطا فرمودند و بر اساس عهد و پیمانی که با مردم شهرم بسته بودم لحظه ای از کار و تلاش و خدمت بی منت دریغ ننموده ام و در این راه بی مهری ها و زخم زبان های اندک افراد مغرض را نادیده انگاشتم و با محبت و صمیمیت های مردم  شهرم با صلابت و استواری و امید به دعای خیر مردم شب و روز را در رویای خدمت به مردم شهرم گذراندم.
همراهی و همدلی همه مسئولین و مدیران و روحانیت معرز شهرستان و استان باعث گردید که طی این سالها با وجود تحریم های ظالمانه و هجمه ها و فشارهای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بعنوان یکی از مهمترین دستگاه خدمات رسان حدمات ارزنده ای در شان همشهریان محترم و در چهارچوب اختیارات و وظایف محوله ارائه نمائیم.
 اینجانب اعتقاد دارم که رفتن در اوج زیباترین ملودی خلقت است که طبیعت به ما آموخته و اگر در اوج نروی، رو به افول خواهی رفت چنانچه فواره در اوج زیباست و پس ازآن فرود خواهد آمد.
لذا بر همین عقیده بازنمودن و به منظور عرصه خدمت برای دیگر فرزندان این دیار و در کمال رضایت و خرسندی از محضر همشهریان عزیز خداجافظی می نمایم.
برخود واجب می دانم از مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت بخاطر تمامی الطاف و محبت های بی دریغ خود به این فرزند کوچک خود خصوصا از تک تک پرسنل شاغل و بازنشسته اداره برق گچساران ، که طی دوران مدیریت این حقیر از هیچ کوششی دریغ ننموده اند کمال تشکر و قدردانی را می نمایم.
  از تمامی کسانی که به هر نحوی باعث رنجش خاطر آنها گردیده ام صمیمانه عذرخواهی نموده و امیدوارم خداوند منان همه مارا مورد عفو بخشش قرار دهد و همچنین برای مهندس زمانپور مدیر جدید آرزوی توفیق داشته و امیدوارم در امر خدمت رسانی به شهرستان موفق و پیروز باشند.
از نمایندگان مجلس، فرمانداران، مدیران عامل توزیع نیروی برق استان، امامان جماعت،بخشداران، شورای های اسلامی شهر و روستا و دهیاران، ادوار گذشته و فعلی، شورای تامین شهرستان کمال تقدیر و تشکر دارم و برای همه عزیزان آرزوی توفیق دارم.
 
هرکه مارا یاد کرد ایزد مراورا یاد کرد  
                   هرکه ما را خوار کرد از عمر برخودار باد
هرکه اندر راه ما خاری فکند از دشمنی    
                 هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد
در دوعالم نیست مارا باکسی گردوغبار   
                     هرکه مارا رنجه دارد راحتش بسیار باد
 
با احترام
برادر کوچک شما
مهندس علی روانگرد
 

 
 در زیر به اهم فعالیت های انجام شده دوران مدیریت مهندس علی روانگرد در توزیع نیروی برق شهرستان گچساران اشاره می شود .
توسعه فیدرهای فشار متوسط شهرستان از 11 به 27 فیدر
همچنین در دستور کار قرار دادن احداث 2 فیدر دیگر از ایستگاه ساران به سمت پانصد دستگاه و کارکنان
پیگیری در مدار قرار گرفتن ایستگاه جهاد ایستگاه ساران، تبدیل طرح موقت باشت به دائم و همچنین پیگیری امورات نیروگاه سیکل ترکیبی تا حصول نتیجه
واگذاری تعداد 19580 انشعاب به مشترکین از سال 89 تاکنون
سیم به کابل کردن شبکه فشار ضعیف برق و نصب روشنایی وترانس کلیه روستاهای ناحیه به جز3 روستای اسلام آباد لیشتر، آب انجیر علیا، باباکلان که در برنامه کاری سال 1400 قرار گرفته اند.
طراحی اصلاح شبکه برق48 روستای شهرستان که جهت مسیر روند اجرا به ستاد شرکت ارسال گردیده است.
ایجاد سه اتفاقات روستایی (دیل، امامزاده جعفر(ع)، لیشتر و خیرآباد)
انجام روشنایی خروجی های شهرستان گچساران به سمت شیراز و بهبهان با تعامل اداره راه و شهرسازی
اجرای طرح کاهش تلفات (احداث شبکه فشار متوسط و. ضعیف- نصب ترانس و روشنایی) در محله های رادک، سادات، خیابان کیامرثی، سه راهی تا کارکنان شمالی
احداث شبکه فشار متوسط دو مداره از فلکه فرودگاه تا دو راه سراب ننیز
برق رسانی به پروژه های مسکن مهر افتتاحی طی سالیانه گذشته، شهرک بهارستان، گلستان،
اجرای طرح زمینی کران برق خیابان بلادیان تپه آفتابگردان، فنس سپاه
ساماندهی مبلمان شهری اداره برق شهرستان گچساران
پیگیری و ایجاد روشنایی بین جاده ای محورهای گچساران، باشت، خیرآباد
برنامه ریزی شبکه های کابلی و ساماندهی شبکه های فرسوده برای افق 1400رینگ شبکه شبکه های برق شهرستان استان های مجاور شرایط بحران، جداسازی شبکه های روستای از شهری که حوزه ای دیل و دو حوزه دیگر انجام گرفته  و مابقی برای سال 1400 برنامه ریزی شده است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی محمد حبیبی افتخار معاون اول اتاق اصناف شهرستان گچساران
Iran, Islamic Republic of
این حقیر به عنوان فردی ناچیز که خودم را خاک پای تمام مسعولین پاک و بی ادعا و بی حاشیه و خدمتگزار شهرم هستم خدا را شکر مهندس روانگرد عزیز یکی از مسعولین بی حاشیه و خدمتگزار و پاک این شهر بود امیدوارم آیندیه خوبی پیش رو داشته باشی برایت آرزوی موفقیت میکنم
بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
الحق اقای مهندس روانگرد انسانی پر کار وبا مسولیت بود وایشان در خانواده با نجیب وانقلابی بزرگ شده بود وما هروقت برای مشکلات حوزه دیل مراجعه میکردیم انصافا در حد توان کمک میکرد وسریعا مشکلات را پیگیری میکرد ویک مدیر جهادی بود خداوند به ایشان توفیق عنایت فرماید که در هرقسمتی مشغول شودموفق وسلامت باشد وهمچنین تبریک عرض مینمایم خدمت برادر عزیز م جناب اقای مهندس زمانیپور واز خداوند منان ارزوی توفیق برای ایشان دارم
پژمان صادقی
Iran, Islamic Republic of
ضمن خسته نباشید ودستمریزاد به مهندس روانگرد که در بیش ازیک دهه خدمت صادقانه به همشهریانش زحمات بسیاری کشیدند... ضمن تبریک به جناب مهندس زمانپور ریاست محترم جدید آرزوی توفیق بیش از پیش برای ایشان دارم.
ش الهی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر این مرد بزرگ واقعآ ۱۱ سال خدمت صادقانه چه بزرگ مردی من بشخصه از ایشان قدرانی وتشکر مینمایم .درپناه ایزد منان ..
همشهری
Iran, Islamic Republic of
روزی برسه که مردم این شهر غبطه ی دوران ریاست مهندس روانگرد رو بخورن.
مدیری خاکی و پای کار و مردمی
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام...تشکر اززحمات ۱۱ ساله شما در عرصه مدیریت برق شهرستان...جناب مهندس خسته نباشید..متن هم زیبا بود...هرکجاباشید درپناه حق تعالی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض خسته نباشید و عدرخواهی از محضر همهُ شما عزیزان و کاربران گرامی ،مهندس عزیز شما این چند سال فقط و فقط رییس بودین وحقوق ریاستتونو میگرفتین،دریغ از کوچکترین برش در ستاد و استان،شما حتی برای هم ولایتی های خودتان هم کاری نکردید ،ینی نتوانستید بکنید،فقط منافع شخصی حتی الامکان،امیدوارم مابقی سالیان خدمتت را هرجا که باشید موفق باشی وسعی در جبران مافات💐🙏🏼
ارمان
Iran, Islamic Republic of
باسلام،ضمن خسته نباشید به مهندس عزیز،افتخار گچساران،مرد انقلابی،مرد با خدا،مرد خیر، مهربون،دلسوز،باغیرت،خدا قوت مهندس عزیز،خیلی خیلی ناراحت هستم که مدیری به؟شایستگی شما را از دست دادیم،بدون شما گچساران و اداره برق صفایی نداره،شهر صوت و کوره مهندس خیلی خیلی خبر تلخی بود،مهندس عزیز،خیلی خیلی دوست داریم و همیشه در دلمان هستی،انشاالله همیشه سلامت باشید و موفق باشید لایق بهترینها🧡🧡🧡🙏🏻👏🏻👏🏻
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1