کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت/

درس حریت در مکتب امام حسین(ع)و آزادگی مسئولان

22 مرداد 1400 ساعت 9:15

که در قید چیزی نباشی که تو را از اهداف و آرمان های مقدسی که بخاطرش مردمی که ولی نعمتان شما هستند انتخابتان نموده اند دور کند و مقصود تو سربلندی و فروتنی ای باشد که پس از خدمتی در شان و شایسته برای مردم و در مقابل خداوند و همین ملت بدست می آوری و همینطور خداوند هم از ما و شما راضی می شود


بسم الله الرحمن الرحیم
بی شک عزای امام حسین علیه السلام و یارانشان و ائمه ی اطهار راه آزادگی و حریت را تثبیت خواهد کرد  و این اسلام را پایدار و سرافراز میکند.
سیاست مردان و سیاستمداران حریت و تقوا را سر لوحه کنند که این شیوه ی حسین بن علی است.
عزاداری ها را حضور یابیم تا درس انسانیت و مردانگی برایمان تثبیت شود.
 نگذارید که فقط نامی از اسلام برای بر زبان جاری شدن بماند بلکه اسلام ناب محمدی را با مشی و روش حسینی خود به دنیا معرفی کنید.
عاشقانه برای ملت امام حسین علیه السلام همت کنید و اینگونه میتوان لوای حسینیان را علم کرد.
همه ی مسئولان نه تنها با ملت ایران بیعت کرده اند که خود از گوشت و خون و زاده ی همین ملت عزیز هستند و باید که پای تمامی سختی ها و مشکلاتشان باشیم و خود را فدای آنها کنیم.
امروز اگر با آزادگی و ایثار حرکت کنیم،
تاریخ از ما به عنوان حسینیان زمان یاد میکند.
اکنون وقت همت است... زمان را از پس زمان نگذرانید به امید معجزه که معجزه ی تاریخ ما هستیم، ماییم که خود را امتی از جنس حسینیان و عزتمندان تاریخ میدانیم و مسئولیم که این عزت را محفوظ و به نسل های بعد منتقل کنیم.
آزادگی همین است که در قید چیزی نباشی که تو را از اهداف و آرمان های مقدسی که بخاطرش مردمی که ولی نعمتان شما هستند انتخابتان نموده اند دور کند و مقصود تو سربلندی و فروتنی ای باشد که پس از خدمتی در شان و شایسته برای مردم و در مقابل خداوند و همین ملت بدست می آوری و همینطور خداوند هم از ما و شما راضی می شود.
 
ماییم که در این نقطه ی جهان با مکتب حسین به همگان درس آزادگی و غیرت آموختیم و این راه را همچنان باید ادامه داد... نه ادامه راهی که اسلام را در پستو های خانه برای روز مبادا پنهان کند، بلکه مسیری که عزت و اقتدار را در مکتب حسین و امت اسلام برافرازد.
حسین را در زمان خود یاری کنید
ما ملت امام حسینیم
ملت عزت و شرف
آزادگی و غیرت
حیا و عفاف و...
مقاومت و آزادگی درسی بود که برای گرفتنش عزیز ترین آفریدگان خداوند فدا شدند تا هرگز به فراموشی سپرده نشود و امروز هم این مکتب نیاز به عزم جدی دارد. عزمی که تا پای جان جزم بشود و امت حسینی ایران اسلامی را به آنچه که سزاوار و شایسته ی آنهاست که در راس آن عزت، اقتدار، رفاه و عاقبت بخیری میباشد برساند.
انشاءالله که تاریخ از ما به حسینیان زمان خودمان و به نیکی یاد کند.
 
 *مولا و آقای ما یا صاحب الزمان*
در این راه پر بهجت یاریگر ما باش...
 
 *السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین*
 
محمد  علی نژاد
شهروند گچساران
 


کد مطلب: 437821

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437821/درس-حریت-مکتب-امام-حسین-ع-آزادگی-مسئولان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1