کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در تصادف پژو با تریلر صورت گرفت

سوختن 3 نفر در محور یاسوج_ بابامیدان

21 مرداد 1400 ساعت 20:06

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد پژو ۴۰۵ با تریلر در محور یاسوج- بابامیدان حوالی روستای کوشک خبر داد.


رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد پژو ۴۰۵ با تریلر در محور یاسوج- بابامیدان حوالی روستای کوشک خبر داد و گفت: برخورد پژو ۴۰۵ با تریلی در جاده یاسوج به بابامیدان سه نفر کشته و یک زخمی برجا گذاشت.
 به گزارش کبنا، جهانبخش وحدت نژاد اظهار داشت: این حادثه که ساعت ۱۸ و ۴۵ عصر روز پنجشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۰ رخ داد ۳ کشته(سوختن کامل هر یه نفر سرنشین) برجای گذاشت. 
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: راننده تریلر نیز مصدوم و به مراکز درمانی یاسوج منتقل شده است.
وی اضافه کرد: امروز عصر ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه این خبر طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج دریافت شد.
 وحدت نژاد تصریح کرد: بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این سانحه سه نفر فوتی داشت و به دلیل سوختگی کامل در محل حادثه جان باختند.
 وی ادامه داد: یک نفر از مصدومین (راننده تریلی) به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد.
 سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.


 افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
 بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.
 این استان با داشتن کمتر از ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان‌های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.
 استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.


کد مطلب: 437811

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437811/سوختن-3-نفر-محور-یاسوج-بابامیدان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1